Monday, May 30, 2011

Oooooh am I heading for a car crash? How could I win when I'm losing? You're saying yes when it is no no no no

  You know what time it is? Post time, muahh

Pean oma Tokyo drifti teema ka ära mainima, sest eelmine kord ununes :/ Pean ikka oma elust filmi tegema, maailma kõige igavam film, never know, i may amaze you -.- Aga ei, Kristel naerab küll kogu aeg, kui driftin, how rude! :D oh, well thats me :( Edusse minnes driftisin ka :D

Täna siis läksime nats enne 8:00 raamatukokku, või noh plaanisime. Poole teepeal vaatas koristaja imelikult ja küsis, et kas läheme vastama. Vastasime ei, näos who-cares? ilme ja läksime edasi, trepist üles. Ja oh no, kui kolmandale jõudsime selgus, et ramps tehakse alles 8:15 lahti, how rude?! :DD Kui alla jõudsime oli korisdtaja endaga nii rahul, muhhahhah, told ya. Mõnel ikka ei vea. Hahha, Kristel pani käna ka, ei muhe, stiilipunktid tulid ;D

  Nii, mina lähen siis näljastega sööma... Ja oh no, mida ma näen. Mingi vana mees tuleb supipotiga lõunarestorani, how cool is that? Loogika on see, et düüd ostab potitäie suppi ja läheb koju, sunnib lapselapsi seda sööma, ise laseb, et jajaa, ma siin pool päeva vaaritanud. Honey, made ya some soup. Nii armas tegelt (Y)

Tegime õppeaasta viimase burxiralli, heh.

  Nägime Willut ja stalkisime veits XD Always makes my day :)

Käisime khmm, khmm, edus, hkmmm. Enam mitte kunagi ma sinna ei lähe. C`mon, mis meil viga küll on? :O  Vahetan säästu chilli vastu ümber, oh, noo. sinna ka ei saa ju :(

" Ill go dig my grave, therefore I shall never exist again. Therefor Ill never make you hurt again. Therfore Ill never lose my nerves. Therefore Ill never be the bad guy. Therefore Ill never bug you again like I use to. Therefore Ill see a smaile on your face when Im gone. Therefore Ill never be blamed on. Therefore Ill be free.


OUNOOOOOO; HOMME TULEVAD MARIS JA KADI KOOLI, MISSED YA :( 
   Eih, homme räägime teid surnuks, oh. jah. Te arvastite, et me mingi unustasime teid ära vms?! hell no ;) Ma luban, et kui homme teiega sööma pean tulema, et siis ma ei kobise, üldse :D Maris ma väga loodan, et said aega ka meie laulu harjutada, wups, see pole nüüd küll kõigi silmadele mõeldud teema, või siis kõrvadele? :D

  Kes istus lõpmata kaua sireli põõsas ja otsis õnne? Mhm, Im the lame dude, :S  Põhipoint on ju see , et  ma ei leidnudik õnne :(  Kõik olid neljased :`(( Mis tuletas mulle meelde kuidas mul üldse ei vea elus. Hommikul lähen siis välja ja järsku hakkab sadama, juhuslikult just siis kui ma välja lähen?! hell no :(  Why does it alway rain on me?
Mis on õnn? Me räägime vist millestki muust? Ma tean mis õnne on, see on südametäis vikerkaari ja fireworks`i , i know, i know.  Suures plaanis seda eriti ei eksisteeri :( Oleneb muidugi kuidas seda määratleda.

Oh jahh, minu missioon ?! Hmm, eks me näe, kes kõige paremini vastu peab :D Muhedikud, te teete mu elu nii raskeks :(  Kuidas inimest kõige pareminei tundma õppida, pigem mil moel? hmm, terror, suures hirmus tulevad kõik saladused välja :D Eih, lihtsalt tuleb pinda käia, siis saab aru kas vennastumine on vastastikune või mitte :D






Selleks korrakls kõik,
Yall never know what hit you :(
Liisu:)
XoXo

No comments:

Post a Comment