Wednesday, June 1, 2011

I am hoping I can find where to leave my hurt behind...All alone I seem to break

  Täna on 1. juuni, how cool? Milline progress- 20,27,5 päeva jne, ei jõua ära oodata :D(Y)


 Kuna täna on lastekaitsepäev siis me pidime loomaaeda mineme , aga hell no :( Kristel lasi üle ja perepäevale me ka ei läinud, nii pettunud temas -.-


Tegein just avastuse, mina ja mu ülipikad pealkirjad, suht wierd :D Aga ikkagi mulle meeldib nii rohkem.


Tegime rampsis praktikat , böööhööö, nii lahe :)) Ma vist hakkangi raamatukoguhoidjakas :D ja nagu Kristel väitis siis järgmine aasta lähen raamatupidamist õppima. Umm, loodame, et seda Kehtnas ikka Öppida saab XD


 Allameetrimehed ei oska süüa, omg. ma saan aru kui mina sööklas nom nom nom nom nom nom nom nommm, lasen aga teie?! xD Ai ai ai ai aia ai ai.
Nukitsamees 123 

Muahh, mu aia taga põõsas käib mingi elu :DDD Oh well, loodan , et see Miku polnud. Nagu eile, kui selle redeli avastasin :O Paranoia on juba tekkinud.

ja, fromspringis on ka kahtlased küsimused. Ei noh, küsige küsige :D


Suht kriipi tunne on, kirjutada sellest ei oska,
 Kristel see on sulle XD :


 See ka, et mis teeb mehest tõelise mehe? Leidsime Aksiga sellele küsimusele vastuse, Rummipallid :DD
MHM ja Erno, tüdruk meie hulgast, sa pead nüüd küll guugeldama ja vaaritama hakkama, sest me tuleme Aksiga degusteerima :D For real :D


Käisin Kevadpeol vms asi see ka polnud, enamus asjast hoidsin hinge kinni ja mõtlesin, et miks ma küll siia tulin?! XD Slap in the face -.-




Lühike ja tabav.
The end is near.
Liisu :)
XoXo

No comments:

Post a Comment