Friday, May 13, 2011

In the blur of serenity where did everything get lost?

    Uh, et siis 13 ja REEDE :/ Jahm, no comments, kuigi pean tõdema, et see kord läks kuidagi leebelt. Win win. Hommik algas ilusti, magasin sisse, sain paar kord riideid ka vahetada, kaklesin uksega, jäin ukse vahele, sain sõimata, oleks pmt trepist alla kukkund, jne jne jne. Minu elu on lill :D
 
    Ma pakun, et ainuke põhjus miks ma üldse vaevun kooli mineme on seltskond, for real. Täna oli lihtsalt nii epic. Hahaha, nagu iga päev. Täna ei läinud Kristeliga vastama kaaasa, no nii igks juhuks, teen tal äkki jälle margi täis vms. Ja seda ma ju küll ei tahaks :DD
   Koolis oleme jobud 123, paar näidet sellest:
"Hahahaha, see meenutab mulle küll meie imelist eeskujulikku käitumist tunnis"

Esta tunni teema...
Hmm, ma olen täpslet samasugune jobu... Vähemalt teistel on naljakas :D

   Käsna Kalle, ongi see koht, kust ma oma inspiratsiooni ammutan. Elu filosoofia. See on lihtsalt nii kummaline äratundmisrõõm vms.

    Nii siis, kõik kiusavad mind. Absoluutselt kõik. Mis mõttes oma olen L.M.T?! xD Pealegi, endast nõrgemaid ei ole ilus kiusata. Hahah, nendel päeavdel saan täpselt aru kui haavatav ma ikkagi olen, Nõrk -.- Kui ma hommikuti putru sööks, kas ma siis oleks võimelien enda eest seisma? I don`t think so. Vot, täpselt sellepärast mul ongi palju Big Bro`si . Aga see on saladus.

    Hmm, See ka, et ma olen superkangelane. Vabal ajal varjan end prügikasti taga ja ootan märguannet, et rünnata. Sakas tunni teema oli sellien: "Liisu, vaata siit alla pole üldse palju", "Hm, okei, ei ole jah,",  tund alagas, ja chinn chinn, Keegi lasi kella. Mina: "Ou no, Thats my ride, see ya xD", "hüppa akanast alla , digimuutun ja päästan maailam" Epic.
    Ma olen tubli, Harjutan patsiga käimist. Oh, et must ikka muhe patsiga poiss tuleks ;) Aga koolis ma vaevalt seda eksperimenti enam teen. Kui see absoluutselt kõigile ette jäi, nagu WTF?! Kes sul mind patsist sikutada lubas?! -.- Mõni mees peaks eriti puudutatud olema :D

      Täna oli minu Happy day. Kes sai nokia 3310`ga SNAKE`i mängida?! Yeah, MINA :D  Nii retro ikka xD
Kuigi ma juba mõtlesin, et ma seerin Erkinilt mobla ära :D Aga ei vedanud välja.
    Hm, Düüd tahtis, et ta ka siin ära mainitud oleks, okei, saab ikka :D  Aga muidugi su vihik on ikka väga muhe, paneks 5+ hindeks. Aaa, see oli ka kurb, et me ei saanud sulle ei heinat ega ka taustapilti telllida sest JUHUSLIKULT oli mu vihiku kaanel, Läti/Leedu omad -.- SAD. Hmm, mis veel?! Aaa sa oled mulle võlgu XD.
    Kristel , hea buddy ostis special mulle printsessi salhvad, yeah, meil on on nüüd oma salhva klubi ka. (Y)Alguses tegi mõni mees neid maha, ja väitis, et koolis neid küll kasutatda ta ei julgeks. Kuid just siis kui ma minema hakkasin, tahtis düüd salhvat. Printsessi oma ja väitsi , et see on hea lõhnaga. Meil on klubis uus liige :D
See ka, et Kristel on ARTJOM ja mina olen NAERIS, kes naeris vms. Yeah, rollimängud on muhedad.

      See on vist kõik, mis mul öelda on. Hah, ja kui ma "mõnest" aru ka saakis siis oleksin õnnelik, aga noh, ju siis pole vaja teada :D See ka, et siis suvel panen oma laagri püsti, kui huvilisi on siis kirjutage ja joonistade ja mida kõike veel :D
     Ja see ka, et erinevalt mõnest, ma küll suudaks siin arutada tulnukate olemasolu ja muud säärast, vb kunagi hiljem.


Olege muhedad! 
Liisu:)
XoXo

No comments:

Post a Comment