Tuesday, May 10, 2011

Cause the freaks are playing tonight, They packed up and turned out the lights

Eile koolis ei käinud, yeah so, badass. Ei, tegelt ma olin haige :D  Muhhahaha, juhtub.
  Ja avastasin, et haige on ikka nii tüütu olla :/ Siis kui haige oled tahad kooli ja kui koolis oled tahad kodus haige olla. Imelik.

  Hmm, Agnes, sinu teraapiast ei ole kasu. Võinoh, see osa, mis puudutab Rihanna laulu :D

 Ma siis juurutlesin ja mõtlesin pikalt oma nö probleemide üle. Avastasin, et asi on ikka väga hull, aga mõeldes positiivselt siis enam hullemaks ei saa minna. Ma vähemalt loodan. But never know. Feh, väidab küll, et peaksin endasse uskuma, aga ma ei saa. Lihtsalt ei saa. Aga õnneks ta on nüüd mu SENSAI ;) Oujee, ta lubas mulle raamatu kirjutada. See on vist kõige ilusam asi mida keegi mulle öelnud on (ka reaalselt teha plaanib/teinud on), for real, ta lihtsalt üritaks minu jaoks midagi kokku kirjutada. Im so amzed. (sest ju hmm, see ohtilk teema ja kt`de teema on nats liiga creepy, ja ei lähe arvesse)

  Täna siis koolis ei olnud mitte midagi erilist. Same old samo -.- Hmm, 3 nädalat veel?! Ahh,nagu terve igavik. Okei, ei tegelikult oli muhe, nagu alati. Päev möödus võrdlemini kiirelt. Aga mainiks ära, et mõne düüdi naljad pole enam ammu naljakad.

 Ja see ka, et mina ja Maris siis jalutame, eks, võinoh, saatis mind ja mina teada, sest Kristel ja Kadi pidid  vastama minema. Võinoh, vähemalt nii me arvasime, kui üks hetk nad tulid jalutades trepist alla. Hahah, täiesti süüdimatud olete :D ja siis tekkis meil veel kahtlus, et kui palju nad meile valetanud on?! :DD
Loodame, et see oli esimene kord.

 Ja siis me chillisime ja ootasime bussi ja Liisu mängis orja :D Hm, mina and the prügikasti gäng, ei kommenteeriks seda hea meelega :D Ma niigi üritan kustutada seda mälestust :D

Ja muidugi päeva nael oli see, et  kuidas ma lähen bussijuhiks õppima ja noh, IT`d ka, vist. Dunno :D Noh, ja nii mööda minnes arutasime, kui edukas ma it alal oleks.  Avastasin, et ma hävitaks arutiklassi, lihtsalt kogemata :D ja see ka veel, et elektroonika ja muu pole ikka minu teema-for real.  Tõestus: Bussis oli see, eem, ventilaator?! Nii, ja see töötas, ja siis ma ütlesin Kristeliele , et "OmG, vaata see töötab" ja siis see asi lõpatas töötamise. Ma tapsin ta oma sõnadega ära. -.- Isegi ventilaatorid vihkavad mind. Sad man .


Ah, ma nägin täna väga imelikku und. Mingi naine oli lapsega, hahaha, see oli inglise keeles. Siis küsis "Is this yours?" XD ja ma ärkasin üles, epic. Aga noh khmm, vähemalt polnud oksmaa, khmm. Tahaks oma unenäod linti võtta ning pärast neid analüüsida. Kuigi minu unenägusi pole unenägude seletajas :/ wierd.
Homme, kooli ei lähe. How cool am I?! ei tegelt lähen arsti juurde.Äkki peaks sanatoorsesse kooli minema?! :D

  Hahahha, teen bändi ja panen Liisu and the Miisus nimeks. Epic.

Kõik märkasid jah, et muutsin fronti?! ei arvanudki :D


Olge muhedad!
Liisu :)
XoXo

No comments:

Post a Comment