Sunday, May 22, 2011

Dance, dance, dance, dance, dance to the radio

 Minu muhedad söbrad, love ya. Kadiga räägin Metallica`st, Marisega ns muusikast ja KITARRIDEST[ Kristel- in your face XD XD] ja Kristeliga räägin kunstripsmetest ja ns  muudest jumpstükkidest :DD

  Mul on mingi filmi maratoni periood hetkel, kõik lemmikud on ülevaadatud. Selline iga aastane rituaal?! Hmm, i think so. Aga mulle meeldib see rituaal, isegi väga. Mis sest, et ma alati nutan lõpus ja naeran täiesti lampi koha peal, kus tegelt naerda ei tuleks. Hmm, meenutab minuga kinos käiku, siis kui on õudne film ja saalis on haudvaikus ja tuleb nö kõige õudsema koht siis mina olen see jobudik, kes naerab üle saali :DD Im so cool, I know.

 Hmm, eile oli siis see nö maailam lõpp ja ütleme nii, et mu reaktsioon oli midagi sellist:
Ou no, ma olengi ju surematu, haahhahah, ja pooltundi järjekordset lakkamatut naeru :DD
Mina ja mu laserkiired :DD

Ma olen kogu aeg rääkinud, et ma hakkan naeruteraapiat tegema. Ja nüüd kõik koos :"Hahahahaha" :`DDDDDDDDDDDDD Mul tuleks see nii hästi välja. Loomulikult, ma pakun.

Metsakas käis maal, mitte, te ma ise linnas elaks aga noh. Nägin loomi, so sweet. Ja lala lala lala ns Chin chin chillisin ringi. Aga ma pakun, et 6h päikese käest, nö väidetavat õppimist ei mõjunud mulle just kuigi hästi, aga noh, palju ma ikka õppisin :DD Aga ma arvan küll, et ma sain päiksepiste vms XD

 Nii, siis kellel on homme üleminekueksam?! Aajee, mul + veel mu mate`id ka :DD
 Mul ja Kristelile on ainult 1 veepudel kahepeale, masu on. Mis mul ikka enda kaitseks öelda on?! haha.
Nii siis, meil on oma loogika ka... Kuna me oleme nii solidaarsed siis Kristel mõõdab kodus täpselt ära, kus on pool ja teeb sinna musta markeriga lille XD Koolis siis eksami ajal kui tal on pool pudetit tühjaks joodud küsib ta välja. Ta läheb vetsu ja paneb veepudeli nurka. Siis mingi aja pärast küsin mina välja ja lähen oma pudeli järgi. Muhe, mis???
Hahaha, ma pakun, et te ei saanud mitte midagi aru :DD

 Tuju on supper, Aksi, su teraapiast on kasu :DD
 Hmm, see kord tuli siis lühem. Oh, well. Better luck next time :D
Btw, keegi mult tasosi osta ei taha? Hmm, didn`t think so -.-

Peace!
Liisu:)
XoXo

No comments:

Post a Comment