Friday, May 20, 2011

I am a dreamer and when I wake, You can't break my spirit

  Kas täna peaks olema see postitus, kus ma arutan, et kas tulnukad on olemas? ahahha, Yeah, I don`t think so.
2 märksõna: pettumus ja nali.
Ma lihtsalt ei saa inimestest aru, lihtsalt ei saa -.- Aga rks, näkku ei julge keegi midagi öelda. C`mon, dude, kui sind midagi piinab siis tule ja räägi.
  Nii, oujee, kellel olid loomeminutid?! mhm, mul. Amazed? :D



Ahh, mul on nii palju mõtteid hetkel, et ma ei teagi kust alustada. Nii, koolis... Ounoh, ma olen mingi epic joke man :D Miks ma nii retarded olen?! :O Btw,  Mu nö uus sÖber Olks, tahtis mind vist trepist alla lükata?! Mismõttesnagu?! ;D Lükkas/tiris/väärkohtles  mu kotti, n****** te mu kotti näpite?!  või mind?! C`mon, yeah, kiusame kõik seda kõige haavatavamat, So lame XD Aga vb ma peaks hoopis meelitadud olema? Dunno

  Ma olen suht segaduses. Miks muhedikud ei saa aru, kui lahedalt imelikud nad on?! Miks, ahh, ma hakkan lihtsalt nutma. [ Aga ei, mulle meldib oma aega raisata ja teid ahistada., Böhhhöööö]
Meil on koolis mingi düüd, saad sa aru tal on W.A.S.P`i pluuse, WOW so amazing, for real. Aga ta ise ei tea kui lahe ta on, & it makes me sad. Kõik ei peagi "Hallmass" olema, kuigi mul tuleb see nii hästi välja ja ma isegi ei pea enam nii väga üritama. Vb ma lihtsalt arvan, et nii suudan endast normaalset muljet jätta?!
    Hah, Mul on meelelahutus otse akna taga -.-  Käib mängi: püüa lugeda mitu korda ma sul akna taga käin ja stalkerit mängin.

Eile siis õpetasin Kristelile sakasas "Trikki", ou noo, ja ta ei tajunud eriti seda biiti. Aga tunni lõpuks õppis ära. ja siis arutasime, et see pmt oligi kogu meie tunnitöö XD We are so cool, indeed :D  Estas... mhh, tegime igast muhedusi, ei tegelt. Pidime üksteist mõjutama ja klassi ees taidlema. Meie teema oli "Mõjuta sõpra suitsetamisest looduma" - Hmm, nice.  Aga pmt mind ju ei saa klassi ette või noh üldse kuhugi saata, sest ma ju naeran kogu aeg. Mäletan väga hästi, liigagi hästi kuidas ma Raplas naersin pmt tereve selle aja, mis ma jalutasin Rapla teise otsa. Hahah, ainult sellepärast, et päikeseprillidega düüdid meelutasid mulle Tough Guy`d. Hahah, olen ikka margine inimene. No, ja estas oli sama moodi, ma teadsin kõike ette, mis Kristel ütlema pidi. Aga kes oli see, kes ikkagi naeris? Yeah, me :(
See oli midagi sellist, pmt:
Mina: "Miks sa suitsetad?"
Düüd: "Sest suitsuliha pidi kauem säilima..." WTF?! sa oled ikka imelik, aga ma mingi naeran ja naeran ja naeran, kuigi nali oli juba ammu läbi. :`DDDDDDDDDDDDDDDDD
Ja seal oli veel igast kelbast, like daa.
Ah, Ja krisetl näitas kõigile mu Esta kunstiteost, wtf?! kes lubas?! :DD

 Mina esta tunnis, kui olen just pikka ja targa jutu maha rääkinud, ja Kristel või Kadi ei saanud mitte midagi aru.



  Oh, ja see ka, et Maris, Kadi ja Krstel on ikka erilised.... hmm,  ma pean mingi hea sõna väljamõtlema. Eniveiis, Meil on oma klubi, Taunikute või oli see Toodikute klubi?!  Ei mäleta -.- Saate aru, nad tirisid omal juuksseid peast, like wtf?! Ei, jah meelitus missugune :D Aga te meeldite mulle rohkem siis kui teil on juuksed peas, just saying XD Ja ou, no, minu mantel oli kannataja :O Ma ei tule mittte munagi sellega enam kooli, never :D hahah, siisani selline trauma sellest :D
"Tulen mina siis kartas... Lala lala laal Chin chin chin... ja mida ma näen?!- neid emotsioone on päris raske edastada. " XD
ja tegin Kadile "sele tee, sile tee ja auk" Hahhaah, epic. Ta on mul ikka nii muhe buddy, ma olen ta keemia vihiku ja tv ära illustreerinud, igal lehel on vähemalt 1 smail, hmm, hea mälestus minust. Vaata, et sa neid siis ära ei viska :D

Hahahha, ja see niksi jünger on ikka nii epic :D Alati teeb päeva muhedamaka :D Nii kahju, et bussi gäng seda biiti ei taju. Kuigi jah, ega ma vist ei tahagi enam kunagi selle bussiga sõita -.-

Ks käisid RÄngus? ja kes mängis Zenjat?! oujeah, me , me , me. Valisime sukapükse. Loomulikult me lootsime, et bussi gäng ka tuleks, aga eih , kus sa sellega, ju neil hakkas mark vms. Nii siis , mina  olin lalala lala la a Chin chin chin, Zenja. hmm, ja mul tuli mu osa ikka päris hästi välja. Hahah, kõige parem oli muidugi see, kui ma rääkisin Kristelile , et ma kuskil lugesin, et enamus piltidel on mehed poseerinud, pidi ta naeru kätte surema. Väidetavalt oli tal see liiga hästi silme ees. Ja kes sai jälle üle poe naerda?! Mhm.

 Või kihla vedada, et eelmine aasta ma küll selline ei olnud. No, vähemalt ei naernud iga asja peale. Nüüd on asjad ikka nii käest ära läinud. Kõige parem on muidugi see, kui keegi mulle surmtõsiselt otsa vaatab ja ütleb "Hinga ka vahepeal"- hahaha, ma ei saa ju :`DDD


  Täna oli siis see imeline free day ja mina kui the ultimate muhedik lasin konsultatsiooni üle, tuimalt ;D Nii ma siis oli kasulik, koristasin tuba. Oma Liisu-koristamis-muusikaga,  ma olen ikka nii imelik :D  Hmm, vaatasin filmi ka, hea oli, isegi liiga hea.  Päeva tipphetk oli see kui mina.... La chin chin chillin fb`s, eksole, ja siis järsku üks 1.klassi düüd hakkab minuga rääkima, hahaha + veel keegi võõras lisas.
Ning minu tugiisik ei täida oma töökohustusi, nii pettunud.
Hmm, inkat peaks ka õppima. I guess.


Ja btw, öisest füsa Öppimisest on kasu.

  Ma ei tea mis toimus, uni on, kogu aeg , absoluutselt kogu aeg. Kui midagi vähe pehmemat näen tuleb uni. Eile magasin terve päeva pmt maha.  12h und ja ma ärkasin hommikul üles ja tunne oli nagu oleks labidaga pähe saanud, ja tahtsin veel teist sama plaju otsa magada -.- Äkki mul ongi nüüd deprsssioon, goshh, ma ei imestaks. FY, te niigi ajate mind hauda :O for real

 Ja nii ma siis nägin Kasna Kalle ka ära, ou yeah, made my day.
 Kui üles ärkasin, oli ikka muhe happy face näos kinni.võinoh, kui ma lõpuks üks kord üles ärkasin.

Oh, no XD

Päikest! ;)
Liisu :)
XoXo

No comments:

Post a Comment