Saturday, May 7, 2011

The right would become the wrong thing

  Hah, nii siis reede oli tragikoomiline :D Ma olen ikka jobu. Tegelikult ma ei teinud mitte midagi aga draama oli küll suur, vähemalt mul oli naljakas. Liiga epic, et pikalt sellest rääkida. Ütleme nii, et vaevalt Kristel mind kunagi enadaga kaasa vastama kutsub XD Ma oskan ikka hästi uksi sulgeda ja luurata, selline spionaaž käib, et paha hakkab. Hahha, ja ma isegi ei jäänud süüdi :O

 Ei teadnuki, et mõnele tüübile on minu tsau nii oluline, epic. Pmt, ütleme nii, et ma lihtsalt ei suuda seda andestada. Mitte kunagi, vist. Pugemine ka ei aita, see just teeb asja hullemaks. Ole pigem õnnelik, et ma suutsin end tagasi hoida.
 Mina ja minu emotsioonid. Isegi Agnes ütles, et olen halb inimene. Aga mina olen siin ju kannatav pool :S
Miks ma olen nii emptsionaalne, lihtsam oleks ju tundetu olla. Nagu kivi, vähemalt nemad ei saa haiget.

  Sain sellise ergutuskõne osaliseks, et ma siian ei usu. Enamus ajast ma naersin, srrr. Aga see point jõudis mulle kohal küll. Eks ma nüüd siis tean mida teha, aga sellest plaadist küll ära ei ütleks :D Niiet hakka aga vorpima kodus, "Uuuuuuuus Laul" :D Tänu Aksile ma ei julge enam Valgu vahel ka käia, pean karjuma igast teksti, mis peaks aitama. Aga tegelt, ma ei tea vb isegi on sellest abi :D

 Hahah, pean Rihanna "Rude boy"`d kuulama, see käib väidetavalt nö teraapia juurde :D Wierd,. mismõttes sellest abi oleks?! :O
Ou, Na na naa whats my name?! hahah

Hmm, Kristel on mu ori :D Muhhahhaa, ja ta tuletas mulle meelde kui halb ma olen. Ütleme nii, et 3. klassis ma andsin kõigile halba eeskuju XD aga see pole üldse tõsi, ma olin musternäidis heast lapsest. Teeme nii, et ukse taga istumised ei lähe arvasse :D  Ka tema tegi mulle muheda ergutuskõne teemal "olen mõnest üle"  ja peaks kaineks magama -.- Okei, teen näo, et ei saa aru. Hmh, kunagi olin panda aga siis digimuutusin inimeseks. Mõnel lihtsalt on selle puberteediga raskem xD

Tegelikult pidi sellest tulema lühike postitus. aga ma ei oska konkreetne ja tabav olla. Võibolla järgmine kord?! :D

Kõik teavad jah , et üleeile oli star war`s päev?! ei arvanudki :D

Jäin 2 minutiga hiljaks :/

Head Ööd!
Liisu:)
XoXo

No comments:

Post a Comment