Thursday, May 5, 2011

well it's been days now and there's gold falling from the ceiling of this world

Ma pakun, et blogi pidamine on üks paremaid väljaelamis võimalusi üldse :D
 Alustaks lausega "So close, yet so far" yeah, jutt on sellest söökla pildist, eelmine kord unustasin mainida -.-
 Chinn, chinn väidetavalt olen veel konkurentsivõimeline, aga kui kauaks?! :O Dunno.

 Niisiis... Täna koolis, ah, selline komöödia, et paha hakkab. Mõne tüübi rebimine on ka ikka väga muhe, no comments :D hahah, ei saa kohe mainimta jätta kui epic pick up line bussis oli "Kui vana sina oled?" *kulmuralli* Täna nägin seda rohelist maja ka, jututeemat oleks palju olnud, kui mõni mees oleks kooli suvatsenud tulla :D Nii pettunud sinus Kristel -.- Okei, koolis oli igast põnevat aga ma ei mäleta enam mitte midagi :O
Ahh, mulle tehti märkus, et ma ei saa üksi hakkama :D Hahha, mida veel?! 

   Hah, mul on poeg?!, mu pere ikka suureneb iga päevaga :D Väidetavalt on ta "katseklaasilaps", aga eks ma siis homme saan teada, kes isa on. wierd. Isegi liiga, aga ma pakun, et see oli ainult emadepäeva kingiga seotud?!

  Mul oli kristeliga väga creepy jutuajamine, mhm, "mina ja mu haarem" või siis "Liisu ja allameetrimehed" Dahh, seda on keeruline sõnastada. Seda asja tuleb arutada. Cosmo maha, aitäh.

Eile oli mul Feh`iga deep teema ;) ahh,  ta on lihtsalt nii head buddy. Etsiis, tema on kummitus, arvatavasti Casper aga ta polnud päris kindel ja mina olen Zombie ja söön inimesi, vb sealt see kartus minu suhtes tulebki?! dunno. Ja meil on paat/laev/ mingi asi. ja me lihtsalt lõhume oma laeva oma nõmedate tunnetega ja niisiis me vahetustega parandame  seda, kuid need augud on päris suured ja sügavad. Ja mina pean ta maha matma,  kui ma olen vana ja hall. hmm, vana ja hall aga üks igavene badass loner. Niiet mul on päris palju kohustusi.  Aga noh, ta on alati mul olemas ka, niiet saan teda traumeerida täpselt nii palju kui tahan ;)
Ja ma pean oma foobiatest lahti saama, või muidu ma ei tea mis saab -.-


 Mingi päev siis lähen Kadiga Magin ear 123645879525824548 plus`i ostam. Noh, see on see seljaskantav ja nii muhe ja kaasaegne =) Hahah, tegelikult see on lihtsalt üks suur telliskivi.
Haah, ja mainiks ära, et tal on Bios nohnii, paar tähtsamat teemat vähele jäänud :D
 Heh, mulle soovitati psühholoogi ametit. Äkki peaks mingi mure nurga rubriigi tegema? hmm,dunno.
Olge lihtsalt vait ja kuulake. Kuuleke vahelduseks, mis teistel öelda on. See egotsemine on juba liiga masendav.



It`s a beautiful day!
Päikest ;)
Liisu:)
XoXo

No comments:

Post a Comment