Saturday, August 20, 2011

Oh, You Are the Roots That Sleep Beneath My Feet And Hold the Earth In Place

Teretereteretereteretereteretereteretereteretereteretere!
 Leidsin sisemiserahu ja õnnetunde üles! Nii mõnus on kohe olla, justkui mingi üüratu suur koorem oleks hingelt langend. Tundub, et siiski pidasin lubadusest kinni :))
 Liisumonil oli eile tore päev... Reaalselt tore. Nüüd ma tean, et kõigis ei peagi pettuma, sest nad ise ei lase sel juhtuda. Maailm on toredaid inimesi täis nad lihtsalt peidavad end metsas või siis digimarketis! Ning see sära, mida ma nii paaniliselt otsinud olen ja almost , et isegi loobunud , aga nüüd. Alles nüüd ma leidsin selle. See eksisteerib, olen aus ma hakkasin vaikselt juba lootust kaotama. But never again! :)
   Ning pisiasjad mängivad ka ikka väga suurt rolli... Nüüd tean kuidas 1+1=2.  Nägin inimest, kes oli pmt kõige parem ja toredam ja Siiram ja ma tean mis temast saab. Kelleks ta saab ja kelle moodi on. Olevik Vs tulevik, kahju et ta ise seda pilti ei näinud. Ehksiis minu vaimustus inimeste suhtes, vb on see mu nõrkuse märk vb ka mitte. Lishtsalt raske on mitte vaimustuda kui oled midagi sellist näinud. Ma isegi ei oska seda nii täpselt seletada, kui vaid see elurõõm ja suuremeelsus.
  Ma peaks tegema ka suurpuhastuse... väga laiahaardeliselt. Ning see käiks ka inimeste kohta. Ma olen kõik ümber juba hinnanud. Mõni lihtsalt ei vääri mu sõprust ega headust. Mitte, et ma ego vms oleks. Aga lihtsalt, ma pean õppima "EI" ütlema. Ükskõik kui karm see ka ei oleks, see ei laseks mul vähemalt langeda.
Sest mul on ka neid hõumisi, kellega lihtsalt ei pea end tagasi hoidma ja saab väga vabalt rääkida. Ning see on parem ju kui see esimene variant. Ning neid kellega saab Valgu vahel kell öö ringi hulkuda ;)

Ööd!
Liisumon :)
XoXo

No comments:

Post a Comment