Thursday, August 18, 2011

I know I`m a pain but pain goes away...

Hei Hei!

Kui rääkida minust siis minul läheb hästi! Ülimalt hästi. Ma siin NS lampi üritan vist mingit insomnia rekordit püstitada. Ning nagu ma juba aru saanud olen siis tuleb mul see väga hästi välja. Vb kirjutan ka laulu? 30 magamata ööd? Ohh well, see ei ole isegi mitte naljakas enam. Vähemalt nüüd ma väärin oma Zombie nation`i liidri tiitlit. FYeah!
Aga Õnneks see jant lõppes eile ära, ma ei ole ammu nii õnnelik olnud.Aga võiks kirjutada laulu 5 magamata ööd, õu jee, pakun konkurentisi, niiet koidke alt. Aga vähemalt nüüd tean kuidas tuleb maailam parim uni ;)
  See imeline intsident jälle suutis mu sõprade tõelist palet näidata ja nende haiglaselt haruladst huumorisoont :DD
Ehk siis, Miks ei saa Liisu magada? Miks mõtlen asjadest millest  mõelda ei tohi ja lasen end kummitada? Ja vaatan must-valgeid õudusfilme? Sellepärast, et LIISUMONIL ON KOOLI ÄREVUS!  o.O
Mina teid ka! (L) Mis ajast mulle kool meeldib?;
Kool? Mis asi see veel on? Mu sõnavaras puudub selline sõna.
aga kahjuks selline oli mu sõprade diagnoos asjale ja siis mõni parem lihtsalt saatis mulle toredaid linke ja laule ja muid asju. Aitäh. Aga nendest ei olnud ju abi :/
AA, ja mõned eriti muhedad soovitasid lambaid lugeda (Y)
  Aga ma jõudsin uskumatult palju nende öödega korda saata ja ütleme nii, et see internetiavarus on ikka üüratu auk, kust leiab ka ikka sellist nalja... Ma vaatasin filme, ilgem maraton käis,  ja multikaid ka :DD Ka neid hommikusi ühe valuga. Mängisin vennaga mingit rallimängu; Sain aru kuidas kõik toimib; Koristasin oma tuba, siin on mingi Narnia! lihtsalt uskumatu mida kõike ma ka ei leidnud. " mälestusi täis on atmosfäär... ; ütleme nii, et stiilis  "aasta oli siis..."
Üks päev sain hõumiga kokku. Had fun. Tuletasime lapsepõlve meelde, oh jah, ma parem ei hakka rääkimagi ;D Kiikusime. Lasime liugu.Kiikusime veel. Sõitsime "Punasega". Kiikusime. ja Kiikusime veel.
Ajasime kelbast ja olime NS lahedad. How epic?! :D Aa, stalkerit nägime ka, oh the joy -.-
 Sain oma teise hõumiga ka kokku ja siis ma pidin jälle selle "Killer kiigaga" kiikuma :D Mida halba ma teile teinud olen , et mu surma nii tungivalt soovite? :D  Aga noh, nalja peab ju saama.
poker face... poker face
Aga samas, pean ma seda sõpruse pandi asja neile nina alla hõõruma?! hahah, vist mitte, sest nad vastasid ju samaga :DD  ja müsteeriumiks jääb selle kolmnukrse kuudi otstarve. Ehk keegi valgustaks?! :D " Emme, emme, vaata ma olen indiaanlane(?!)" Oh, tulge siis kohe mulle külla, mul siin oma isiklik Narnia SLASH koobas SLASH indiaanihõimu pesa SLASH jõulud SLASH Freak-O-land + Zombie nation.
Tegin avastuse. Ma räägin liiga-liiga kiiresti. Kui Aksiga selle Killer kiiguga kiikusime siis ma rääkisin väga kiiresti. Mõni mees ei saanud mitte midagi aru aga Aksimon mõistis mind, nagu alati. Aitüma.
Teine avastus oli see , et ma olen super duper ülim jutustaja ever! Hahah, kes tegi põhjaliku Gray anatonia ümberjutustuse?! Jei, mina. `coz Im just THAT Cool, bro!
 Need paar päeva mis ma internetita olin olid head, fantastilised. (suht muhe on vaadata kuidas mu sõnavara ja nende kasutus mu meeleoludega muutub :DD ]  Aga jutu point oli see, et mitte midagi ei ole muutunud. Ma võin väge edukalt lugeda, kus keegi käis, mida sõi v mida parajasti mõtles jne. aga see ei ole ju see sama, ning kui aus olla siis see oli igav. Vot, just teiesuguste pärast mul need masehood vahepeal ongi. Üks inimene ei saa ju nii ego olla?! Aga oh üllatust, Liisumion jälle eksis.
Las ma võtan ka oma "must märkmiku" välja ja teen sinna jälle linnukese, et saaks need aasta lõpus kokku lugeda :DD
"Liisu, alati saab ka vannis ju magada" XDmida ma ikka oskan öelda.




Ma tean nüüd milline suur vanker on, Bööhöö. Järgmine kord läheme koos raamatuga ;) I guess. Kusjuures mitu head päeva on juba täiskuu olnud ja mu sõberid ei olegi libahundistunud?! Amazing! ;)
 Ning homme tuleb üks pikk pikk päev, Liisumon läheb kodust ära, sest loomulikult ju T.ja K. kodust ära olemine ei loe?! :D Road trip :DD

ELAS KORD ÜKS LUGU; SEE LUGU SAI LÄBI.

Head Ööd!
Liisumon :)
XoXo

No comments:

Post a Comment