Friday, August 12, 2011

Inside In/Inside Out

  Ma olen siin jah veits hoogu sattunud aga mis teha kui elu on nii põnev ja sõbrad teeved 24/7 nalja. Aitäh! Ma teid ka ;)
  Rubriigist "Minu imelised hommikud". Eile ajas Kristel mind üles, kuna helsiatas mulle kell päev ja ajas kelbast. Tahtis, et ma temaga Märjamaale läheksin aga ei vedanud välja. Srr :D Täna ärkasin kell hommik, mida imet. Muideks, ma täitsa pidasin oma lubadusest kinni. Liisumon läks 23:00 magama :DD Ma oleks kihlveo võitnud :/ Ja mis "made my day"?! See, et etv`st tuli see "classic albums". Bööhöö, Sex pistols. niiet jah, mul on õnneks vähe vaja :))
(Aksi, su teraapiast tegelikult ikkagi oli kasu. Im cured! Ja täna ma mõtlen seda tõsiselt. Ilma igasuguse sarkasmita. Elu on ikka kingitus ;)
  Ning siis on mul veel see üks sõber... Kes sai üks päev ikka päris hea näitega maha. Ta ütles, et räägin huvitavalt(kõigest; blogi fänn pidi ta ka olema) ja olen realistilk ja kahe jalaga maapeal, mitte kuskil pilvedel. Oh well, ta oli ikka nii valel arusaamal. jah, tõsi ma ei hõlju pilvedel vaid ma olen juba kuskil avakosmoses. Reaalselt, vaat mis juhtub kui liiga palju "mõelda" kogu aeg. Sest avakosmosest ju enam kaugemale ei saa ju. või saab?! Üks asi on  mind terve elu piinanud. Kas kosmoses on kuskil ka lõpp? või see on lõpmatu? Tean, et kummaline aga jah, ma peaks vist vähem mõtlema. Vastuväiteks väitis sõber midagi kahtlast, ei mäletagi kuidas see sõnasõnalt oli. Ilmselgelt puges mulle XD Sorri.
 Kristel, see lõik on ainupühendusega sulle! (ma harjutasin ka.
Warning! INSIDE JOKE!
-Meow.Meow.Meow.Meow.Meow.Meow.Meow.Meow.Meow.Meow.Meow.Meow.Meow.Meow.Meow.
Meow.Meow.Meow.Meow.Meow.Meow.Meow.Meow.Meow.Meow.Meow.Meow.Meow.Meow.Meow.
Meow.Meow..Meow.Meow.Meow.Meow.Meow.Meow.Meow.Meow.Meow.Meow.Meow.Meow.Meow.
Meow.Meow..Meow.Meow.Meow.Meow.Meow.Meow.Meow.Meow.Meow.Meow.Meow.Meow.Meow.
Meow.Meow..Meow.Meow.Meow.Meow.Meow.Meow.Meow.Meow.Meow.Meow.Meow.Meow.Meow.
Meow.Meow..Meow.Meow.Meow.Meow.Meow.Meow.Meow.Meow.Meow.Meow.Meow.Meow.Meow.
Meow.Meow..Meow.Meow.Meow.Meow.Meow.Meow.Meow.Meow.Meow.Meow.Meow.Meow.Meow.
.Meow.Meow.Meow.Meow.Meow.Meow.Meow.Meow.Meow.Meow.Meow.Meow.Meow.Meow.Meow..Meow.Meow.Meow.Meow.Meow.Meow.Meow.Meow.Meow.Meow.Meow.Meow.Meow.
Meow.Meow.Meow.Meow.Meow.Meow.Meow.Meow.Meow.Meow.Meow.Meow.Meow.Meow.Meow.
 EEm, ja teistele teadmiseks siis, amm... Mulle lihtsalt meeldivad KASSID! :D
 Minu kohukeseminutid.
Liisumon on msn`is ja on busy aga siiski räägib oma tõeliste sõpradega juttu. Ilmselgelt olingi hõumidega hõivatud. Nii ja mul ei teinud msn häält kui all oli kõik oranz ja vilkus. Hahha, Niimoodi räägin ma oma arvuti-abile ka ;)
1#
Mina: Kuule, mul ei tee msn häält :((( oh why me??
K. : Hmm. on sul ikka kõlarid sees?(ei üldse ei mõnitand ju :D
mina: mhm, ma kuulan praegu muusikat ja hääl on olemas.
K. : aamm, mine sinna, võta see ja tee seda (OK ta ei seletanud nii aga see on lihtsalt kokkuvõtvalt..
mina: o.O (loomulikult ma ei taju biiti :D
K. : saatis mingi lingi ka.) ...., 
Liisu see Ei ole viirus! (mina: O.O, Wtf?! ma tahan lihtsalt häält mitte mingeid linke, mida ma selle lingiga teen?! :((( oh, why me.)
mina: eeem, OK! :) ( teen näo, et sain aru :DD
*see imeline hetk mil ma muutsin end busy`lt kättesaadavaks! 
Mina: OMG, Its a miracel. mul on nüüd hääl. ma lihtsalt muutsin enda staatust.
K.: *Slap in the face* SELLEPÄRAST SUL HÄÄLT EI OLNUDKI!!!! XD  ( jhm, ta sai jälle naerda.
mina: AAa, jeii :)) lucky me.

2#
Räägime telefonitsi.
mina: mis kell on? (vaatab kella* 
-Kell on 25 :D
K.: MIDA?! XD
mina: Või noo, see 16:25 ;)

Minuga juba igav ei hakka,

 Sain ka oma Õlle küsimusele vastuse. Kokkuvõtlikult: "Õlu on hea". Kogu jutt käibki ainult selle ümber :/ Nonoh, toredad olete ikka. Annate mul siin halba eeskuju.  Halvele eeskujule antakse halba eeskuju?! o.O Kui vaid mõni sellest kuuleks... OMG, ma saaks surma XD ei tegelt see ei oleks nii naljakas :( Tänu sellele, et ma õlut Ei joo ei tea ma mitte midagi. "Noo, kõigelpealt vahutad end kodus seebiga sisse ja siis lähed peole." v nt see. "C`mon Liisu, Õlu on nagu limonaad." "See tähendab siis, et ma võin pudeleid raputada? wow, I will love you forever!"
Ma parem ei ütle mitte midagi, sellised elutarkused tulid, et paha hakkas -.-

Aaa, see ka homme on mingi rannapidu mdea kus, ja seda ma tean mis?! :O sest ma oeldn täna mdea kui püalju kutseid saanud, 1# Ärge saatke mulle neid kutseid ja mängude taotlusi. Gee,,
ja 2# mis mõttes te mingit rannapidu teete?! o.O Õues on ju juba mingi Oktoober.  Või no jah, Külm on igatahes. Võinoo, mul on ilgelt külm kogu aeg ja igal pool :((
Im retarded.
 Ma olen siin veel mõelnud, et ma võik hoopis kokasaate teha XD "At Liisu`s AKA How to destroy your kitchen" Ma olen reaalne kõndiv katastroof. Mul ei ole ühtki head vabandust ka :DD


Be free!
Liisumon :)
XoXo

2 comments: