Saturday, August 27, 2011

Are you a ghost or the symbols of light or a fantasy host?

 Hei Hei!

 Nonii, pole paar päeva, isegi rohkem tegelt, endast märku andnud. Aga Cheer up, olen elus ja terve, kuigi selles viimases just eriti kindel ei ole. Kõik on same old same ehksiis nalja on ikka saanud...
Ning Aksi see kord üritan siis pikemalt, et sa ei peaks minus pettuma ;)
Üleeile sain Kristeliga kokku.... Elav näide sellest, mis juhtub siis kui minga liiga palju koos olla 1#. Esiteks tüüp helistab mulle just siis kui mul kiire oli ja mitte essugi ära ei jaganud. Aitäh,,Tegin special talle veel suppi, panin tasku ja kõik oli väga chill aga ta ei võtnud ju lusikaid kaasa. Niiet düüd jäi nälga :( Vähe ei olnud näljakas, selline teraapia (Y) ;)
Ning Eesti 90`s parima (klubi)muuiska ja veel üldse igasuguseid muid megamixe tegime ka :( Ning Britney top 10?! tuli ikka kümme ära?! Oh, well, ilmselgelt olid rohud võtmata.
   Üleüle(üle?)eile sain Aksimoniga kokku. Hahahha, see ütleb ka kõik. Minu elav näide nr 2 :D Kas täpselt nii laastavalt ma inimestele mõjungi?! :(  Sa oled mulle liiga kallis, palun ole nii hea ja võta lähenemiskeeld. Muidu rikun su veel lõplikult ära ja seda ma ei tahaks.
Eile saime ka kokku. Ta tahtis , et ma mainiks ikka selle ära. Liisumon kukkus kraavi, täiesti sirgel teel täiest umbes kraavi. Korvpalliplatsil oli publikut ka... Jäin ellu aga Agnes nuttis ja naeris läbisegi. Ma sujuvalt lihtsalt vajusin kraavi... tõmba veel kedagi tee peal ära ja karistus on siis selline. Palun ära käi keset teed kui ei taha, et minuga veel midagi sellist juhtuks.
Ning siis tegi üks auto ühe väga napika -.- Mis teil viga on ?! tahate mind ära tappa? Well challenge accepted, Bring it on!" Mul on Sõjaprintsess Xena ja veel paar head salavõtet. Katkine paat on ka :/ Mul on selline tunne, et olen ilmutuse saanud. Minu imeline elu lõppeb väga traagiliselt, arvatavasti ajab mind kas roller, auto või velo alla. No, vihavaenlased, kui mul neid üldse on, siis olege õnnelikud ei pea vähemalt snaiprit ega mingit muud palgamõrvarit palkama. Jeii. Ning viimane kõne oleks ka selline "Tead, ma jäin velo alla, vähemalt oli punane ;) ära siis väga pikalt kurb ole, sest ma ei salli pugemist ning kui ma üldse ära sureks siis tuleks sind kummitma. Nii, et Ma sind ka lilleke! (L)"
   Viimastel päevadel, mis ma pargis oma hõumidega chillinud olen siis oleme ühte siili näinud. How cute is that? Ma vabalt kodustaks ta ära ja paneks talle Okas nimeks. Aga mida siilid sÖÖvad? Piima ja õunud, väidetavalt, mhm, aga veel? :) Minu oma Veg siil. Ning mu Super Sweet 18 tuleb eriti Sweet, sest Agnes lubas mulle lamba kinkida. Mhmm, Ning temale on nimi ka juba välja mõeldud. Ning varsti võingi oma loomaaia avada. Kuigi ma peaks vist sellest kassist aluatama, kui vaid ei oleks seda kindlat kriteeriumi -.-
Lammas oleks Lambi
Kits? oleks Bambi
Elevant oleks Dumbo
Karu oleks Winnie the Pooh
Eesel oleks Iiah
Jne jne jne.
  Järgmise suve plaanid on ka juba ilusti kenasti paika pandud, kuigi eks see kõik tuleb ikka spontaanselt nagu tavaliselt aga plaanid on head. Üleüldse on plaanid head, selle filmi ja raamatute värgi võtan ka plaani, sest filmi soovitusi olen ikka saanud väga palju ning enamus on ikka väga head olnud.  Naeruteraapia, Hippie laagri ja onni võtan ka plaani ;) Ma luban.
  Krissumon kui mu isiklik Sinikate jäädvustaja. Võid mu juurest läbi astuda :/ Enesevigastaja nagu ma olen. Ning nagu ma juba täheldanud olen siis su pildikogu ikka kasvab pidevalt. Arvesta, et Sügisel tuleb üks suuremat sorti fotoshuut :(( Ei saa jälle paar nädalat käega vehkida. Aa, mis siis saaks kui hoopis kipsi saaks? Pildistaksid seda ka iga natukese aja tagant?:D Hmm, ei usu, sest see ei vaheta ju värvi. Mul on uut plaani vaja.
Käisin Valgus Party`l ka, OMG, Never again :DDD
Sellise asja jaoks olen liiga nõrk.
***
"Sa tahad vaba olla? Mis sind siis takistab?
"kõik, mõtted, asjad, tunded ja inimesed.
- Olgem ausad raha ja võim on vaid illusioon.

  Ohh, well. Mitu päeva kooli alguseni jäänud on?! Masendav. Iga aastaga jääb suvi kuidagi lühemaks. Ning mu see väidetav kooli ärevus annab ka ikka mõnuga tunda, ehksiis und pole. & I don`t know why.
Vb ma isegi tean miks. kahju, et ma oma sõnu tagasi ei saa võtta. Mul on nii kahju aga mul oli õigus see jant lõpetada. I`m so done... aga süümekad on ikkagi.




Nii, Lillekesed tänaseks on kõik.
Party on, `til ya drop!
Kirjutage ja joonistage.
Liisumon :)
XoXo

No comments:

Post a Comment