Wednesday, August 31, 2011

Leave a light on.

Tervist Tervist.
Tahate täna pikemalt v lühemalt?! No, eks näis mis siin nüüd saama hakkab Coz Liisumon Is in Da house!

 Nagu mul paar paremat juba võisiis tänu Fb teavad kõik kuidas mulle siilid meeldivad. Lotte lubas mulle selle pargis pesitseva sünnipäevaks kinkida, nii lahe. Mul on tõelisi sõpru, Jeiii. Mis veel Lottesse puutub siis ma üks päev ahistasin teda, täiseti külmavereliselt :DD Ajasime veits kelbast aga samas rääkisin talle ka oma "Ülimalt headset mõtetest". Mis ma/me välja mõtlesime?! Oh, paljut. Me tahaks omale kaelkirjakut, ta elaks kortermajas ning ta peaks peapidi aknast väljas olema ja puude pealt lehti sööma.
 Tänu minule avastas Lotte oma tõelise armastuse LENDORAVATE vastu, ainult tänu minule :DD Ma kujutan hästi ette kuidas tal üks laseks ühest toa otsast teise. Ning nüüd ei saa ta enam mitte kunagi seda Tele2 Orava reklaami vaadata, kuisiis väga väga suure naeruga. Mina küll enam ei saa...."Maarja ei räägi minuga enam. Ma lõhkusin ta vilkuva pastaka ära" XD Ning külla võib ta tulla mulle ainult piima ja õuntega, ning me panime juba Maxima lehelt sellele köögikombainuile ka silma peale. Peame vist väikse perelaenu ka võtma, aga noh "kuidagi peab ju hakkama saama. :D
Ning nüüd on veel üks inimene, kes veendus kui humoorikas ma olen. Ahjaa, Kulmurallit me ka ei unustanud.
  Täna oli hea päev.... Liisumon lasti linna. Pärnu linna, Aasta tippsündmus! Fo Sho. Nii, ning ma sain trauma, heameelega olen oma elupäevade lõpuni oma kodus, oma toas, Oma Koopas. Koopaloom nagu ma olen. Nalja sai ikka nagu tavaliselt aga siiski, creepy. Ei, tegelikult oli ikkagi tore, või noo, mul vähemalt. Aga ma peaks ennem tagasi kerima kui hakkan seda Pärnu trippi lahkama.
Mul on nohu ja kurk on valus, ilmselegelt hakkan haigeks jääma. Enne kooli algust, Bööö! :DD  Ning paljud teavad mida see tähendab, Liisumon paneb omaette hullu. Mul oli kell öö ikka väga "paha olla" aga jahm, ma süüdistasin küll ema tehtuid seeni aga asi vist ikkagi ei ole seentes vaid minus :DD
Mina söön seeni ja laulan ja ajasin kelbast. (Kallis ema, kuidas sa küll mind talud?!
Ema selle peale: Sa pealekat ei taha v? *slap in the face.
Ning väga kummalised lood kummitasid :O
  Järgmisel päeval siis, ehk täna oli mul ka ikka nö paha olla. Boom šakka šaka boom, sõidame Pärnu. Ning esiteks mina kui kaardilugeja ei tegelenud oma nö tööga ja teiseks väljaselgitamatudel asjaoludel läksid autoklaasid kogu aeg uduseks..Mina räägin emale, "need on need seened. Räägi kohe ära mis seeni sa korjad. Selle peale teadis too targutada, et sa käitusid juba kummaliselet enne neid seeni o.O
XD
  Mis juhtus siis kui mind poodi viia. OMG.
*Kingapoes oli üks tore mees, ehksiis sain omale uue sõbra. Mhm, müüja oli mees, muhe sell roos pluusiga. Ilmselegelt tajub ta biiti ja on NS moekas.
-mina: Ema kuule, kas ta on nagu see... "Oota, Ma panen poisse?? düüd?! :D
-ema: No, mitte päris see Ma panen poisse oli umbes selline: *jgfwlirejtkrjfklhgfukjyhklv*XD( lihtsalt kirjeldamatult hea jäljendamine (Y) Ma isegi ei hakka seda siin kirjeldama.
 Ning siis kui ta tagasi tuli hakkas minuga rääkima :
" No, te ei ostagi minu poest midagi?! *sad face*
Einoo jah, ostsite eest juba ?! *How rude face*
Tüdrukud! Tüdrukud! Tüdrukud, Ae! :DD
OMG, nii muhe düüd, (Y)
  Ning siis maandusin poodi, kus oli vene tädist müüja. Ehksiis ema rääkis temaga ja mina kogu aeg küsisin "mis ta ütles? mis ta nüüd ütles?" Kuna mu vene keel on ju nii 5+, et ma ei saanud mitte midagi aru -.-
Aga pärast kui minema läksime siis tänasin ja ütlesin head aega. Ming tädikesel oli apms lahti. Mis mõttes nagu?! Ma või teid kogu aeg tänada ja paluda ja head aega ja tere öelda. Mina tunnen elementaarseid viisakusreegeleid -.-
  Ning poes kõik ahistasid mind... Mis teil viga on?! Mingi tädike küsib "mis päev täna on?" Ma mingi vastasin 5 minutilese mõttepausi järel "kolmapäevv. vist". Tädike tegi nägusi, küsis uuesti "ei, nagu mis kuupäev täna on?" Ma: "31" Tädiek vastu "ahha,  lapsed lähevad homme ju kooli, peaks ka lilli ostma." No, mida :DD vähemalt pole ma ainuke koopaloom :D
Ei, ma NS seisame lilleletis ja oleme lahedad ja sellest hoolimata, et kõik kohad on seda kooli jama täis :DD
  Poes juhtus veel palju kummalist... Näide sellest miks on minu ja autode suhe hukule määratud, sest isegi mänguautod ei armasta mind. Mhm, kõigest juhuslikult hakkab see kõige jubadamat hääl tegev auto-peletis üle poe lõugama, Tnx. Ma sind ka jah -.-
Jne jne jne jne. Luban, et kord saan ka oma raamatu ja filmiga maha.
 Nii, lillekesed homme kooli?! -.-  Aga noh tuleb end kohale vedida. Aga nüüd ongi siis suvi läbi, aeg lendab ikka armutult. Rõõmsam asjaolu on see, et mu väike tore sõbranje läheb kooli, niiet pärast aktust afterparty`le ning heal juhul joome lasetšampusest end lolliks ja ei jõuagi järgmine päev kooli. Mul on head mõtted. Rõõmustama panev asjaolu on see ka, et meil(moi ja Krissumon) on reedeks ülikõvad plaanid- Saame paari megamixiga mahga ja chillime pargis otsime mu siiili ja pühendusega Ernole: Teeme rummipalle ja sina ei ole kutsutud :DD



Kallis Aksi, on piisavalt pikk? :))
Uuel kooliaastal uue hooga...
Liisumon :)
XoXo


No comments:

Post a Comment