Wednesday, August 10, 2011

And you don't know how it feels to be alive, Until you know how it feels to die

No,No; Morgens :D
>> Elu on lill ja ma jätkan oma pildiraamatu teraapiaga. Jeii.

  Täna oli päevale ilus algus. Kes ärkas täpselt 11:11 üles? MINA! saate kõik nüüd präänikut! Ütleme nii, et pmt ainult 11:11 pärast võikski elada ja ainult sellepärast, et siis saab soovida minagi. And it pretty much made my day! :)) Taevas oli sinine, päike paistis ja rohi oli roheline. Day full of sunshine. Ma tean, et ma olen ainuke inimene, kes soovib 11:11 aga vahest lähevad need soovid ka täide ja see on lihtdsalt unistajate lohutus.
-Rubriigist mõnele "meeldib kuidas ma räägin ilusatest asjadest oma elus ja olen NS Õnnelik :)) Aitüma, Buddy.
 Kuna ma olen hea inimene ja lihtsalt suurepärane õde, siis ma vaatan oma 9.a vennaga hommikuti multikaid ja DvD`si :D Vahest edukalt ja no, vahest mitte nii edukalt. Avastasin, et enamus lastefilmid/multikad on ikka sellist elutarkust täis, et paha hakkab. Ja seda ilma sarkasmita, kui nüüd päris aus olla. Halvem variant oli see kui vaatasin temaga Eclips`i. Hahahah, minul see vaatamine nii edukalt ei sujunud kui temal. See oli lihtsalt imal, isegi mitte roosa manna vaid lihtsalt imal. Hiljem sain talt sisukokkuvõtte ka, LOL. Ma loodan, et ma talle selle filmiga mingit traumnat ei tekitanud kuigi jahm, ma ei välistaks seda. I WILL BURN IN HELL FOR THIS :S
Ma kujutan lihtsalt liiga hästi seda ette kuidas ta psühholoogi juures hakkab käima xD
Psühholoog: " Räägi kuidas see kõik algas?
S. :" Ma arvan, et kõik sai alguse sellest kui mu õde mulle Videviku saaga filme näitas. Pärst seda pole ma suutnud neid pilte oma mälust kustutada, see oleks justkui mulle mällu sööbinud.
Ja seda kujutan ma ka ette kuidas MINA hakkan tal nende "Visiitide" eest maksma :DD
   Filmidest rääkides siis ma omast arust nagu ütlesin Kristelile, et tahan talt 6 filmi saada aga kokku oli ikkagi 5. Ilmselgelt mu matemaatika ei ole nii hea :/ Ja loomulikult mina kui otsustusvõimetu inimene ei suutnud seda kuuendat filmi ära valida, siis ta lubas mulle "Titanic"`u panna. WTF?! :O aga ma olin kavalam ja soovitasin "Avatari" :DD (inside joke, u know.
  Vb Kristel ongi mul Fromspringis see müstiline Karvaste-küsimuste küsija? :DD Näähh, Või siiski?! :DD
 Ning siis on mul veel see globaane probleem, mis on suunatud minu imelistele tuttavatele. Miks te ütlte: "Õlle on ka hea"??? Ma lihtsalt ei saa aru. Ei taju, pole tajur, pole tajur ja endiselt ei taju.  v nt see: " ma tahaks ka põõsast õlupudelit leida". eem, palun kirjutage mulle postkasti aitäh! ja selgitage mulle veits seda teemat :D
 Siis tuli see osa päeavst, mis ei olnud nii sunny kui lootsin. Aga noh, mis teha. Mul oli või noh tegelikult on siiani üks supper plaan aga mõni laitis selle juba maha, ometigi pole mina seda veel lõplikult maha kandnud. Ma mõtlesin, et oleks ülimalt chill kui ma kustutaks kõik kontod ja asjad internetist ära. On ju hea mõte?! Läheks koopasse elama, loobuksin internetist ja telefonist ja kõigest kõigest muust. Kui mul ei oleks mitte midagi, kas ma oleks siis õnnelikum inimene? Kui ma elaksin tsivilisatsioonist väljas, ei puutuiks ma inimestega kokku ja kui ma inimestega kokku ei puutuks ei pettuks ma neis ega saaks haiget ja kui ma ei pettuks ega saaks haiget kogu aeg ei oleks ma nii masendunud kui praegu. Etsiis ikkagi on mul vaja seda hippy telklaagrit.
 (Aksi, teeme nii, et sa seda lõiku ei loe. Happy thoughts.Happy thoughts... [See oli nali ;)
  Heheh, kellel on lisaks kõigele muule ka keemiaklubi?? Mhm, minul.Beat that, oooh, wait, u can`t. oh, silly me. Kuigi mõni ütleb, et see on keemialabor aga see ei ole -.- kuisiis natsa. Ma olen selline alkeemik, et paha hakkab, varsti hakkan ma teile neid medaleid ka vorpima :DD
 " A promise is a promise"
  Võin saladuskatte all öelda, et mul on raske lapsepõlv olnud. 10.klassi lähsin Hello Kitty vihikutega, ahahah, im so lame :( ja nüüd 11.klassi lähen Winnie the Pooh`i omadega XD Kassas maksta oli küll epic.
Ema: "Ma ei teadnud, et Sandrile Pooh meeldib...Imelik....
Mina:" Eeem, need on minu omad XD
Ema:" aa, no okei. MIS SUL ON VÄGA VALU OLLA?! :DD
Jah, ma sind ka :D
Mul juba igav ei hakka,

Well Folks, Thats all.
Peace&Happiness!
Liisumon :)
XoXo

No comments:

Post a Comment