Sunday, June 5, 2011

it is difficult to define mixed feelings and thoughts which is placed into one pot

 Kirjutada oleks nii palju aga ma ei viitsi. Lihtsalt, tuimalt ja ühtki süümepiina tundmata -.-
Okei, see on vist ainuke kohustus, mida ma reaalselt üle ei suuda lasta :DD

 Nii, Neljapäeval oli meil Praktika rampsis, ütleme nii, et kulges muhedalt. Suures plaanis, küll, kui vaid paar asja välja jätta. Aga sellest ma ei hakka parem rääkimagi. Lõppkokkuvõtteks saime oma 20 tundi täis, in your face -.- Ja lisaks kõigele muule oli  meil ka väga hea meelelahutus ja väga tore rampsitädi, tännu kellele ma hakkan ka raamatukoguhoidjaks-for real. Teen Kristeliga oma raamatukogu, ouujeee. Tänu minule hakkab ta raamatuid lugema ja selle mainis ta ka ära, et käiks seal vaid minu pärast, nii armas ;)


 Reedel, ärkasin 7:00 vabatahtlikult, et minna Valgu PK`sse Agnese ja Kristeliga.  Hmm, vääääääääääääga vale otsus, kogu see jura, mida räägiti osutus valeks. Ma ei lähe mitte kunagi enam sinna, MITTE KUNAGI. Kõik mälestused on nagunii halvad, niiet how cares? not me-.-
 Kristel kräššis hiljem mu poole, meelitasin kommide ja küpsistega, nii alatu minust :D Rääkisime maailma asjadest, ka nats klatshi aga mitte midagi halba :D

Laupäeval olin ns muhe, sain Agnese ja Kristeliga kokku. Agnesega käisin Kupjal päevitamas- never again-.- Mikukas tegi jälle oma jälitustööd supper hästi. Ei, düüd, me ei näinud sind üldse , mkm, soo lame -.- Nii, ja siis päevanael oli  bussijaama jutuajamine XD epic, epic, epic. Kui ma oleks julge siis ma kirjutaks siia nii mõndagi aga ma pole julge, seega jääte ilma :DD

 Täna oli muhe... Vennastusin vennaga , dahh, ilge kelbas vend mul ikka. Hahah, isegi mina ei aja sellist iba :DD  "Liisu, kuule... mäletad?!" "Liisu, kuule...." "Liisu, kuule...." "Liisu, kuule..." XD Mida veel?! :D Liisu kuule luges raamatut ja pääsesin  mõhisevate vastustega, ka küsimusele võib ju "mhm" vastata, või mis?!
Ok, teeme nii, et ma võin.

Masta käis Aksiga väljas... Kell öö kräššsime Erno juurde ja mängime seda Aksi uut lauamängu ja degusteerime Erno rummipalle ;) Loving it, loving it , loving it :D

Hmm, kas ma seda olen juba maininud, et Homme kell 23:00 mu akna all on Stalkerite MM?! (A) Aa, ei ole, ups, my bad. Nii, siis publikut on ka ju vaja. Hmm, võistlusalasi on mitmeid, aga sellest ma ei räägi. Ainuüksi vaatepildi pärast peaks kohale tulema :DD Hmm, kas ma peaks piletiraha ka küsima? Hmm, okei, see kord ei küsi, but never know.

  Kõigi plaanide kohaselt panen homme laagri püsti. Hakkan inimeseks ja luban, ma tõesti luban, et ei tüüta neid keda ma ei peaks. Im sorry, soo sorry. Jah, minus on nii lihtne süümepiinu tekitada. Luban seda ka , et minust saab inimene. Nohjah, vähem kui 3 kuuga, on see hea progress?! Let`just hope soo :)
Zombie nation`i liidrist saab inimene... hmm, ma ikka hästi ei usu sellesse. Aga ma lubasin ;)

See ka, et ma olen haige. Nagu päriselt, nohu, kõha, vesised silmad, noh kogu pakett :(  Kes kurat suvel ikka haigeks jääks? Olen ikka nii nõrk. Peaks ikka marsimehe vitamiine sööma hakkama,  Nõrk imuunssüsteem mis teha :(

Erno paneb ka ikka hästi :"panen lehte kuulutuse, tark jutukas valgu maapreili otsib karmi heawvymeest!!!!" Hahah,. ma siiralt loodan, et jutt on ajalehest. Mitte portaalist iha.ee vms :D  Ai rsk, peksa saad siis ;DD

Viimaste päevade meelelahutus on olnud sirelipõõsas istumine. Otsin õnne aga ei leia, ainult kolmesed on minu teema, mida ma ilma Aksita teeks, kui ta mulle viieseid ei otsiks? Aga ma olen vist ikka nii retarded, et üldse usun sellisesse asja ja soovin 11:11 kaa :( Kõik on öelnud, et kui midagi täide ka läheb siis ütle meile ka, kindlasti ütlen. Aga soovinud olen ma ainult ühte asja, okei, vb 2 (A) aga jahm...

Agnes: "Pead oleme kõva nagu kivi ja kivist mõtted välja pigistama" Aitäääh, sa oledki mu uus SENSEI ;)

Sasipundar123:


  
Love ya! ;)
Liisu :)
XoXO

No comments:

Post a Comment