Monday, June 13, 2011

Do whatever you have to do, to get it out and not become a reactionary to hurt the ones you love you know you never meant to but you do, oh yeah you do

  Niii, Nüüd ma olen jälle badass ja olen end lõpuks kokku võtnud, i guess. Tahaks näha kuidas te mind nüüd hävitada püüate?! Ma annan teile ainult ühe võimaluse, jätke see meelde.

  Vaheaeg möödub suhtkoht ladusalt. Kui va see, et olin/olen stabiilselt haige ja siis ei ole ka. Ja ma kardan, et päike pole mulle ka just kõige paremini mõjunud... Mhm, ja unenäod on ka vääga-vääga creepy`d, ei tea millest see küll tuleneb?! :O Lol.

   1# Mina ja mu söbrad olime kuskil....ja siis järsku tuli mingi düüd oma draakoniga... Düüdil oli imelik müts ja draakon oli roheline roosade täppidega... ja siis meil oli one-on-one fight XD Lols, loomulikult mina võitsin. Aga kas ma arvan praegu õigesti kui ma arvan, et ma nägin unes , et ma olen Harry Potter?! -.- What`s next?! O.O

  2# Ma lamasin maja taga (ja ma ei tea miks) ja järsku ma vajusin ja vajusin ja vajusin, kukkusin , kerge free fall?! Siis ma olin kuskil tumedas tühjuses... Ma otsisin väljapääsu aga tulutult. ja siis järsku ma äraksin üles. Vaatasin kella, kell oli neli läbi midagi.

   Ma pakun, et nüüd peaks olema see koht, kus ma räägin emotsioonidest ja olen aus?! oh well, i can try. Aga nagu mina olen juba arusaanud siis mul pole enam mõtet siin üldse  midagi kobiseda -.- True life. Etsiis, emotsioonid: süümekad ja hingepiin, arusaamatus ja valu, sarkasm ja viha. Kõik see on pikk jutt ning mul pole mingit tahtmist seda arutada... aga vb ikkagi võiks. näähh, te ei vääri seda -.-

  Ma avastasin oma kõige suurema probleemi. Pettumine. Ma pean pidevalt inimestes pettuma(, vb mõned peavad minus ka ja kui see nii on siis ma vabandan).  Mul on alati mingid ootused inimeste suhtes, mõne suhtes suuremad ja mõne suhtes  väiksemad. Lõppkokkuvõttes ju vahet pole, sest pettumus on ikkagi samasugune. Miks on mõni inimene minu silmis  reaalne Superman?! ja siis ma pettun... ahh, sul polegi punast keepi ja Kryptot?! ahh, what a shame :(

  Täna tuli ka teemasse Kadedus. Niisiis, kas on mõtet olla kade kellegi peale, kelle elust sa mitte midagi ei tea aga samas tahaksid olla tema asemel?! Well, hun, ur fucked up. Mitte keegi ei tohiks kade olla, kui pole asjadega kursis. Hm, okei, tahaks teada , kes minu kohta tahaks? On pakkud üks eriti sünge koobas, iga päev on kui piinakambris viibimine, mõtlemine teeb liiga ja on üleliigselt mõttetu. On pakkuda living hell, on soovi??? Keegi?! -.- Okei, calle me. If the message gets through. Nii, et tehke oma Häppid näod pähe ja elage edasi, nii on lihtsam. Olgugi, et tuimalt või robotilikult aga vähemalt olete elus ja see on peamine.

  Siis oli veel see elamise ja eksisteerimise küsimus. Kas Sa elad või eksisteerid? Ja miks on nii, et palju ei saa sellest küsimusest üldse aru?! või nt see kui ma ütlen, et ma ei ole inimene siis kõik küsivad esimese asjana "Kes sa siis oled? :O" Mul on inimesest ja eksisteerimisest oma väga kindel arusaam. Ma ei saa juba sellepärast inimene olla, sest ma olen ZOMBIE NATION`i liider.

  Hmm, Aksis, Ma ei ole mingi pussy -.-  ja ma tean, et olen selline imelik nagu ma olen. Mingi üliemotsionaalne softie, ma tean, et annnad mulle andeks. Aga sa jäta see elutarkus meelde , mis ma sulle ütlesin. See on ainuke kord, mil ma olin andekas ja osav.

 "AGNESELE MEELDIB BIEBER"


  Kui kiiver vaid teaks milline keemia labor mul kodu on siis mul ainult 5-d lendaksid. Hmm, ja nendest eelmise aasta tarkustest ma ei räägi parem üldse. Ilmselgelt peaks seda asja nüüd piirama hakkama -.-  Hahah, kuigi mu avastus on endislet üle prahi, olen ikka masta küll.

  Ilmselgelt on Kristelil minu suhtes mingi väga kindel missioonitunne?! Palun ära määru mulle kedagi pähe. & I`ll love you forever ;) Kui ma Hääästi-Hääästi kenasti paluks?! :D


 "Im sorry. I need your Sway. I need your Soul."


Mõtlesin korra, et kas ma peaks ka oma blogi lugejaid kuidagi moodi kutsuma hakkama?! :O Monsters/koerad/düüdid/ vb mul oleksid Zombied?!
 Eih, see oleks väga nõme -.-


Ööd!
Liisu :)
XoXo

No comments:

Post a Comment