Tuesday, June 7, 2011

Take me out tonight Because I want to see people And I want to see life...

  Hahah, jah düüd, mul on terve keldritäis odavat tööjõudu, mis sest, et mul keldrit ei ole XD Ei te panete ikka hästi ;) Puhtalt stiilipunktid tulevad praegu. Tegelikult on see tõestus sellest, et nii mõnelegi läheb see "****" korda, for real. Ma olen vägagi meelitatud.
  See kord siis proovin midagi pikemat kirjutada, sest ilmselgelt sain liiga palju kirju eelmise postituse pikkuse üle, noo wups :(  Järjekordne tõestus sellest, et mu blogi elab. It`s alive... ALIVE.

 Ma olen nii amazed, et suvi on. Lihtsalt uskumatu... Ma olen pmt terve aasta lihtsalt oodanud... Oh, nenede kolme kuu pärast võiks surra :( Ja ilmad on ka fantastilised.. ja jobud on need, kes halavad, et liiga palav on... Like WTF?! :@ ...Soojem võiks olla :DD

  Sain, teada, et mul on rohkem kui 2 stalkerit. Hm, and its kinda creepy but I will survive. Aga pärsi õudne on kuulata seda, kuidas keegi peab arvet kui tihti ma kuskil käin ja kellega. Olge palun nii head ja ostake omale elu vms, just saying. Mul on neid stalkeried niigi palju.

 Mina ja mu digimuutumine... hmm.. progress...




Hmm, täna oli see imeline päev kui ma avastasin midagi väga huvitavat. "Ma ei saa aru miks kõik mind kardavad?! Nii mõnigi düüd on öelnud, et ei oleks mingu ise vabatahtlikult rääkima hakand, sest ta arvas, et ma ei räägiks temaga. Mis mõttes nagu?! Ma räägi kõigi ja kõigega mis mulle vaid vastu räägib." pooltundi lakkamatut naeru, aga nii ongi... in my world.

Kes ärkas 5:38 hommikul meeletus paanikas üles ja aravs, et kooli peab minema?! mhm, mina. How lame?! XD Juhtub ka paremates peredes :(

Aaaa, oota... koolivaheaeg on. LOLZ... Olen ikka rumal XD

Hmm, täna oli minu õnnelik päev, 13 ja reede?! eih, aga ma vaatasin kalendrist järgi, sest mul on need juba sassis. "Lisu, mis päev täna on?"; "Vaheaeg XD" I know, im soo cool. Aga jah, jätaks paar asja kommenteerimata :D
 Harjtasin oma moon walk`i :DD
Vajutasin ühte linki ja siis see oli mingi väga creepy, And i flipped out :
Sain sõimata ja olin ülimalt badass. 0:1 minu kasuks:
Käisin mingi 3x käna, Win win win win... Ilmselgelt on mul kordinatsiooni häired :(
Mida ma saan teha, kui ma käin, käin, käin ja järsku, imeväel kaob maapind mu jalge alt, my bad. Aga 3 x järjest?! hmm, see on juba kahtlane, Isegi minu jaoks :D

And the list goes on and on and on and on and on...
Ma ju rääkisin, täpselt nagu jõulud, vaatet isegi paremad.

Hmm, ja tunnetest nii palju... I will burn in hell :(

I carry your heart

E.E Cummings

i carry your heart with me(i carry it in
my heart)i am never without it(anywhere
i go you go,my dear;and whatever is done
by only me is your doing,my darling)
 
i fear
no fate(for you are my fate,my sweet)i want
no world(for beautiful you are my world,my true)
and it's you are whatever a moon has always meant 
and whatever a sun will always sing is you

here is the deepest secret nobody knows
(here is the root of the root and the bud of the bud
and the sky of the sky of a tree called life;which grows
higher than soul can hope or mind can hide)
and this is the wonder that's keeping the stars apart

i carry your heart(i carry it in my heart)
 
 
 
Head ööd!
Liisu:)
XoXo

No comments:

Post a Comment