Sunday, June 26, 2011

Ever since this began, I was blessed with a curse And for better or for worse I was born into a hearse.

 Tunnistan ausalt... mul on igasugune huvi siia midagi kirjutada kadunud. Pakun, et ma tean miks. Oh well, pean sellest üle saama.
  See nädal on iseenesest väga tihe olnud. Mulle tundub, et sellest tuleb pikk postitus ;:  I know u love it.
Oke, siis Esmaspäeval:
  Oli vaja end kooli vedida. Oh crap. ja palju meid kooli jõudis?! :O Ainult 13...AINULT. Endal tekkis ka selline tunne, et miks ma üldse tulin. Aga noh mina olen ju see hea ja eeskujulik, jk.
Õhtal oli ns mingi chill, nagu pea igal õhtul.
  Teisipäeval:
Dammm dammm dammmm, trummipõrin. Oli see imeline suurpäev ;: Mhm, 30 STM. Väääga hea gig oli, ainult, et sai kuidagi vääga ruttu läbi :(
  Earlier this day:
Kõik sa alguse sellest, et ma esimest korda elus sõitsin nö tagurpidi ja see ei mõjunud mulle just kõige paremini. Mul kadus igasugune orienteerumis taju ära :D Ja Kristel pani autos ikka täiega hullu... Ei kommenteeri :D Hhahah, me nägime Van Tammet :D
Autos ütles düüd iga auto kohta, et nad jälitavd meid, lootes minus mingit foobiat tekitada vms. Õnneks ma ei allunud provokatsioonile.
Haha, see ka , et minu käes olid piletid. Ai ai ai, Kristel, see oli nüüd küll vale lüke. Sest ma sain iga asja peale öelda: "Kelle käes on piletid? muhhahha" Ma olen nii halb, not really aga vähemalt toimis.
Meid jälitasid Düüdid: 1) Neidja Lätist
                                  2) Ženka, mdea kust :(
                                  3) Arvo Eestist.
Creepy. Kristel , ur happy now?! :(
 Heh, me lubasime end ise kuumendada :DD Ja meil tuli see üllatavalt hästi välja :DD
 Hhahahahahaahahah, ei kommenteeri. Oli teemas. Oksmaa oli ka, nii, et ma ei põeks ;:
 Siis oli mingi creepy teema- "Miks minna otse kui saab tuuriga minna?!" ja see oli kohutav, me tegime kõigele ringe peale :DD Trammiga sõitsime ka mingi sada aastat :D Jeps yo, me oleme nii andekad. 
Marist ja Kadit nägime ka, Gut Gut Gut
Mainiks selle ka ära, et nüüd ma tean milline mõni düüd 20 aasta pärast välja näeb :DD
Ahhh, Von Hertzen Brothers`i kitarri riffid olid niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii head , laivis olid palju paremad, kahju, et lava ette reivima ei saanud -.- Aga trummid olid kõigil nii head (Y), Sel juhul ma ei kujuta ette kui hea võib Slipknot laivis olla, ahhh. Ohhjahh.
  Later that day- Hhaha, tegime suure tuuuuuri. Magdaleenas läksime auto peale. Kõige parem oli see, et emale helistati ja küsiti kus ta kell öö on ja siis ta vastas, et ootab mind Magdaleenas ja siis talt küsiti, et mida Liisu haiglas teeb? LoL.  Ilmselgelt mõni ikka hoolib ka :)


   Kolmapäeval:
Päeval olin kodus lebos ja õhtal läksin Valgu jaanitulele. Mu elu halvim otsus so far, for real :(   Gäng oli suht koht normaalne. Aga Ketter sai vist küll trauma, sorry :( Sest ma tean, et ma küll sain.
now mooving on... :D
 Neljapäeval & Reedel:
Kodune värk, olime Velisel. Ns chill. Mul on ikka imelikud sõbrad, uus tõestus sellest.
Eile, olin üksi kodus, ahh, kui mõnus oli. Õhtal sain Aksiga kokku ja leidsime omale uue sõbra. Hell no, rubriigist "meiege juhtub ikka..." Ohhjahh, mäletas, et soovisid lõiku ;:: well here u are :) Hakkan sulle varsti ainult morses kirjutama, niiet hakka aga parem seda asja õppima :DD
Ahh, mul on suht kõrini. Ma hakkan erakuks! Ausõna, just watch me :(  Oke, tean, et pole selleks piisavalt tugev. Kogu see pettumine ja see ärategemine. Ma ei saa inimestest enam üldse aru ja ma isegi ei tea, kas ma enam tahangi aru saada -.- Ise olen süüdi :/
 Niii, mis veel?! Hmm...
A, mul on tumblr : http://liisuisliisu.tumblr.com
Aaa, see ka, et ma mingi aeg pikemaks ajaks minema. Saaremaale nädalaks või nii. Muhe, ei interneti ega telefoni pmt, amazing ;D



>Nüüd peaks küll vist kõik olema.
Have a nice day!
Liisu :)
XoXo

No comments:

Post a Comment