Wednesday, December 21, 2011

People say that you'll die faster than without water but we know it's just a lie...

   No nii No nii No nii... Im in Da hood. Pole ammu kuulnud ega näinud, yeah, ma tean olen teid kõiki unarusse jätnud. Soovin seda viga parandada, ehk annate mulle veel andeks :) I sure hope sooo :) Nii siis....
  Mina, lahe nagu alati, istun juba teist päeva haigena kodus, Super Win. Ehk on lootust, et saan jõuludeks terveks? :D Kui nüüd päris aus olla siis olen plaaninud siia postitada juba mitu päeva aga ma olin liiga hõivatud maha suremisega, srr. Ma olen siin ka väikest viisi arvet pidanud  ja "wow, mul on saatusekaaslasi. Polegi ainuke imelik.
  Täna oli koolis jõulupidu kuhu ilmselgelt ei jõudnud, can u blame me, nääh :D Üldsegi kõigil on jõulutunne and all thet jazz. Kuidas teil saab jõulutunne olla kui lund maas ei ole ??o.O I just dont get it. Minul algab igatahes kevad :) Hoolimata sellest, et meil on kuusk toas. C´mon kevadel võid ju ka kuusk toas olla v mis :D
   Mida head ma nv oma hõumiga tegin? Ohhh, meil oli niii-nii-niii-nii tore teeõhtu. Eeldatavasti saab sellest nüüd traditsioon. Me rääkisime ja rääkisime, näitasin talle manti ka ja laulsime :DDD Kell öö üle terve maja.
 Mõnest lillekesest oli suisa kahju. Aaa ja see ka, et mul on isiklik karmavõlg kuna väidetavalt tegin msn`is veidike pahandust. Kuid mina küll nii ei arva :) Teatris käisime ka, ohh, kui mõnus oli üle pika aja kultuurne olla, pea on nüüd uusi ja paremaid mõtteid täis. Üleüldse terve nv andis uus ja parema hingamise.
  Nii uskumatu kui see ka ei ole siis... ma tahan lund. Nii väga. Mitte külma vaid lihtsalt lund. makes sense? :D  Arvan, et pole aninuke, kes on soovinud, et lumi soe oleks. Olen ikka ohmakas küll. Tahaks lumesõda teha, võimalik, et ka ühe lumememme ja kelgutada. Aga tundub, et seda kõike võin vaid unes näha :/ Hmm, aga samas homme tuleb telekast "home alone" tahate v mitte aga see tekitab küll jõulutunde. Hetke seisuga panustan sellele.
  Mul oli üks päev nii tore vestlus, tõesti armas. Kuigi saadi jälle maha paari väitega millega ma üldse rahul ei ole :D Ma ei tea ega saa aru miks te kõik nii väära arusaama omate?? naljakas. Väärast arusaamast veel nii palju, et ma saan rikkaks nagu ema ütles. Mingi teema, et kui sind ära ei tunta siis saad rikkaks, hmm, mina seda ei usu. Hmm, aga jah, kõiges on süüdi mu punane pea. Lapsepõlve sõbranna vanaema oli nii vaimustuses ja väitis, et pole mind 100a  näinud aga ta lihtsalt ei tundnud mind ära :D Ei, nii armas :)
 Kusjuures mul oli täna väga kummaline juhus. Ma olen seda ka mõnele väitnud aga selle peale öeldi, et arva vähem, et see on Lady Gaga. xD Etsiis, surfasin yt-s ja kuulasin 2pac`i californiat, nii kõik oli chill. Nii, hiljem panin telku tööle, vh1 peale ja BOOM 2pac`i lugu mängib. See ei ole mitte esimene kord. Ma vist ikka olen kaotsiläinud superkangelane SLASH Selgeltnägija :DDD Mis seda viimast puudutab, siis nupsik on ka, sest ta just küsis, et millal blogi postituse teen. Nii armas, et see sulle korda läheb.
  Kummaline kuidas mõnega saab täiesti vabalt rääkida igal teemal, mis parajasti pähe tule ning teisega peab iga oma sõna valima ja hääletooni  kontrollima. Mina nii ei suuda. Ma ei suuda olla võlts.  Andsin mõnele võimaluse, suisa mitu aga kui kartus kontrollib elu ja ei lasta end aidata siis ma ei suuda seda kaasa teha. Ma tunnen süüd aga mina tegin kõik, mis ma sain. Tegin vist isegi rohkem. Tegin rohkem kui pidin ja veelgi rohkem kui lubasin."
 Nupsik, võin vihjeks öelda, et see on pakitud sinisesse pakkepaberisse, millel on väiksed armased pingviinid peal. Kui keegi mul öösel siin kuskil kolistab siis tean, et see olid sina. Sa ei leia seda mitte kunagi üles, seda ma luban :)


Let it snow!! a lot :)
Kõik head!
Liisumon :)
XoXo

No comments:

Post a Comment