Thursday, December 8, 2011

All the other kids with the pumped up kicks, you'd better run, better run, faster than my bullet

 Hei Hei!
Jälle on pikk vahe sisse tulnud. No, ma lihtsalt ei suuda siia kogu aeg järjepidevalt kirjutada. Peaks vist hakkama seda viga parandama v siis twitteri peale totaalselt üle minema. "Olen haige!; sõõn viiendat nädalat juba pelmeene; HS, Mul on käes auk; Ooot, millal see maailma lõpp oligi?; Lähen kooli, like a boss; ootan bussi 3 aastat; Sain üllatuse osaliseks; Õõvastust tekitav vaatepilet kooli igas nurgas. jne" Pmt on see nädala kokkuvõte. Long story cut short :))
 Koolis läheb mul üldiselt hästi. Meenutab pigem naeruteraapiat aga vähemalt on kogu aeg lõbus.
Ei, tegelt peaks end kokku võtma ja korralik olema aga mul puudub igasugune motivatsioon. Ma ei suuda üldse enam tõsine olla, kui juba füüsikas  esimeses pingis naerda julgen, no see ütleb kõik.
Hahaha, meie mata tunnid, LOLZZ. Istun mina siis täiesti ilusti kenasti ja teen nägu, et õpin and stuff ja täiesti lampi hakkab Krissumon pastakaga mu juustest läbi tõmbama ja ütleb "City of wonder" ja ma olin väga hämmingus. Pmt , kammisime ikka korralikult ära. Õpetaja ka mingi jalutab klassis ringi ja vaatab palju kellegil tehtud on ja me siis hakkasime kiiresti vihikut lappama ja "mõtisklema". Aga kuna vihik on nii ära soditud siis, see meenutas pigem hoopis midagi muud kui õppimist. Mu Pikachu Lion on ikka ülikõva!
 Inkas laulame ka kogu aeg, no tegelt ma laulame kogu aeg igal pool. Isegi sööklas, Maris ja Kadi laulavad ka. Mul on mõnest düüdist suisa kahju, aga ta saab üllatavalt hästi hakkama. Olen kindel , et tegelikult talle meeldivad meie huvitavad jutud. Nohh, kellele ei meeldiks twilight? Alice? ja lakkamatu naer? no, vot. Inkas ja matas oli "My life" xD Epic, miks keegi meid juba klassist välja pole visanud? I dont get it.
 Ma pole mitte kunagi nii palju häbi tundunud kui sel päeval mil matas mu õpik oli nö õiget pidi riiulis. Ehk siis väga hästi hakkas silma "TOKIO HOTEL" xD Jah, see on mu õpik. MINU. Kleepsud on ka peal, beat that. Kuigi vist kõik ei ole aru saanud, et see on lihtsalt üks järjekordne nali.  Lihtsalt natuke kruusa kraavi, thats all.
 Uus rubriik :D Minu seiklused kohvikus -.-
Suht tore on vanureid segadusse ajada ja endal marki täis teha :D Tohib ma pikelmalt sel teemal enam ei peatu? See juhtub siis kui su sõbrannal on täpne raha XD
Sealt võib endale ka uusi sõpru leida. Kui tore. Mhm, lambikad tüübid tulevad ja ütlevad "Tere" :D Hmm, kahju, et valed inimesed, aga elan üle.

   Kusjuures ma pole isegi poole peale veel jõudnud. Täna tuleb küll pikk.pikk ja sisukas postitus.
    Aaa, see ka , et eelmine reede käisime Teeviidal ja oli chill. Üldiselt koju tulin suure pahna hunnikuga, aga seal oli päris huvitavad asju ka, niiet  käik läks ikka asja ette. Ja ühtegi pastakat ma ei saanud :D Inside teema. Mingi naine, kelle nime ma ei mäleta, reaalselt made my day. Ütleks, et puges mulle aga silmist oli näha, et tegu oliu lihtsalt siirusega. Seega jah, FY. Ohh, tegelt sain nii palju targemaks ja kõik senised plaanid on peapeale keeratud. On vaid üks suur suur segadus. Mul on ajamasinat vaja. :/ Tere, aiäh. Palun üks mulle postkasti.
 Kohe-kohe-kohe varsti on jõulud! Jah, jõulud ja mis meil väljas toimub? Dont wanna talk about it. Mul on pigem tunne, et on kevad... jahm, nii minulik. Ent vaheaega ma ootan niiiii väga, et jõudne on kohe oodata. On nii palju plaane ja mõtteid, mis kõik vajavad teostamist.  Seoses plaanidega, ma tahan ja vajan suve. Teeme see kord nii, et tuevad jõulud-uus aasta-suvi-PARTY-PARTY-PARTY-PARTY´-minu sünnipäev ja siis uuele ringile. Sounds good, uh? :DD
  Seoses suvega. RHCP tuleb Eestisse. EESTISSE! No, mida! Parim uudis üle pika aja, a must go! :D Samas ma ei saa aru miks paljud pole nii vaimustuses kui mina. Te tränaossid ei tea,  mis on hea muusika and u all will burn in hell. Hahah, prohvet nagu ma olen. Niiet, mark my words!  :D
Mu lootus on juba taastunud, ning vb mu kõige-kõige-kõige lemmikumad jõuavad ka siia. Mulle tundub, et tuleb Fantastiline suvi. Niipalju häid asju ühel ajal, vaimustav.
     Mul on see nädal ja ka järgmine väga tihe. Mis on sama super aga kui selle arvelt siia jälle pikalt kirjutada ei jõua siis on see kurb. Ma tunneks jälle süümekaid. Mis on veel tore, on see, et ma näen oma Kiisut homme! Yešššš, kui kaua ma juba oodanud olen? :) Mul on sulle nii-niiiiii-niiiiii palju rääkida.
On muhe kui su aju töötab kellegagi sama moodi, mina alustan lauset ja tema lõpetab, v siis vastupidi. (L)
    " Teeme näo, et kõik on hästi. Ka siis kui ei ole. Nii on lihtsam. Kõik on lihtsam kui mineviku varjudega võidelda. Mõni asi lihtsalt ei unune ega haihtu, ka siis kui sellest on möödas palju aastaid. Igal inimesel on oma koorem. Mina tean, mis minu oma on. Tean ka seda, et see jääbki mind kummitama.
See tuli nüüd küll pikk, rohkem kui 2 meetrit. :DD


Take care!
Head Ööd.
Liisumon :)
XoXo
  

No comments:

Post a Comment