Friday, October 14, 2011

You’re a Skywalker…. not a street walker.

Hello. Kuidas kulgeb? Minu läheb küll ülimalt hästi võin no vahelduva eduga. Kuid siiski Hästi.
Armas Kadi, eelmises postituses ei maininud ma sind üldse. Seega ära tunne ennast puudutatuna. See oli lihtsalt lampi üks ma-elan-end-välja-ja-olen-deep postitus :DD Siiski jääb mulle arusaamatuks see, kuidas sa arvad, et käid mulle ajudele?! Mis mõttes nagu? Kui sa mulle ajudele käiksid ei istuks ma keemias sinu kõrval juba teist aastat ega õpetaks sind kogu aeg, mille tulemusena ma ise tunnis mitte midagi kaasa teha ei saa. Mitte, et ma seda tahaks aga siiski. Kui sa mulle ei meeldiks ei  oleks ma sinuga koos ja kui sa mulle EI meeldiks oleksin seda sulle juba näkku öelnud. Kui sa mulle ei meeldiks, ei küsiks ma su käest neid imelikke küsimusi ega halaks sulle. Kui sa mulle ei meeldiks ei laseks ma sul enda päevikusse ega vihikusse/tv/käele sodida. Lõpetuseks veel, kui sa mulle ei meeldiks ei peaks ma sind oma SÕBRAKS!
Ning kõik see sama käib ka Marise kohta, va arvatud see keemia teema ;)
Kas need on piisavad argumendid? I sure hope so ;)
   Ohhjahh, viimased 2 nädalat on olnud ühteaegu NII fantastilised aga samas ka nii kohutavad. Mul on kerge kaos. Mõni asi tõi jälle vanad peaegu, et unustatud asjad teemaks... Minu koorem ongi vist see lõputa õudus :( Minu selle nädala kõige pussy`im tegu oli füüsika tunnis vesistamine. Olen nõrk.
  Inimesed ei pruugi alati olla sellised nagu nad esmapilgul tunduvad. Jah, nädalavahetus oli sellest tõeliselt hea näide. Asi mida ma ei kannata on valetamine, seljataga rääkimine ja laimamine/Külakellaks olemine. Nii, et siit ka teile üleskutse. Paar kammi inimeset võiksid mõnda asja näkku öelda, mitte mingit iba välja mõtlema ja seda kuulutada. Ning samas selle teemaga me jõudsime selleni, et kuidas mõni lilleke lampi nuga selga lüüa armastab. Aga teate, mul on täiesti savi, sest selline komöödia ei suuda meie sõprust kahtluse alla seada ning see mõjub hoopis vastu pidiselt. ELAGE OMA ELU!!! -.-
 Kiisud, tulege tehke mulle hommikuti putru, sest ilmselgelt pole mul absoluutselt jõudu :( Viis kuidas minust lahti saada, jätke mind füüsika klassi ja paneg uks kinni. Kinni mitte lukku, sest ma nagu nii ei saa sealt ei sisse ega ka välja XD Ütleks, et trollin aga nope, karm reaalsus. Sama käib ka Aileni kohta, kes mind kogu aeg estas kiusab. Oli ülim viga istuda kolmesesse pinki Kristeli ja Aileni vahele :( My life is hard :D Ja üks päev Ailen lükaks mind trepi peal, ai rsk, oleks peaaegu üle käsipuu lennanud XD


   Täna oli veits kammikas, ulme teema on õhus. Loodan, et peame kevadeni ikka vastu. Teemaks oli ka see, et kas klaas on pool täis v pool tühi.. Minul on alati pool täis ja mul läheb hästi! Kadi ja Maris tegid muidugi ka ulme avastuse täna. Läksin nende juurde nukrutsema ja rääkisin sellest kui nadi on olla ja hetk hiljem kui olin suutnud nende tuju ka ära nullida hakkas mul jube süütunne painama ja siis ma lõbustasin neid. Kadi avastus oli see, et "alles natuke tagasi sa olid kurb ja nüüd räägid kui hea ja ilus kõik on. Nii tore kui keegi positiivust siin süstib ;)" No, ma tänan aga ma lihtsalt tahaks ,et kõik oleks hästi ja sujuks. Ning kohe kindlasti mitte ei taha ma oma hõumisi nukrutsemas näha!
  Tänase päeva kõige kummalisem juhtum oli see, et maximas pakuti mulle ja Kristelile teist pensionisammast. WTF, mul pole esimsestki :O Ju, me siis näeme vanad välja... See oli nüüd küll valus. Jah, järgmine aasta ma mitte ei tähista oma 18 sünnipäeva vaid 65-ndat, jah, time flies... :DD ja suht muhe on ju kui keegi küsib mingi pea kuu hiljem, et kas ma olen juukseid värvinud. Hästi panete ikka.
  Eile käisin peol. Ülimalt chill oli, kuni saatusliku hetkeni mil nägin kui kade võib üks inimene ikka olla -.- Aga muidu oli õhtukulge vägagi mõnus, seltskond ja kõik muu oli supper hea. Vähe ei naernud ju terve õhtu. Aaa, seda ka, et ma meeldin lastele :DD  Victory of the day! Kuigi hommikul mul enam nii hea ei olnud. Ohhjah, traumad, mis ma kõik sain. Düüdi rüperaal ja radikas pidi mind mingi 100x ära tapma ja pann123 oli ka muhe :DD
    Ma olen oma enrgiat ja aega nii palju raisanud. Ma ei oska öelda kas asjatult v mitte aga mul on tunne, et kõik ei peagi sujuma. Aga mul pole enam midagi öelda, BOOM olen sõnatu. Kuigi ma pean teada saama mida tähendab lause: "Sina pole SELLINE!" mida see tähendab? :/
   Elu on mulle näidanud, et alati ei pea olema õnnelik lõpp, et kõik õnnelikud oleksid...Jah, maailm on ikka kummalisi inimesi täis.



Tänaseks peaks küll 2m täis olema.
Have a nice day!
Liisumon :)
XoXo

No comments:

Post a Comment