Sunday, October 30, 2011

Look at the stars, Look how they shine for you, and everything you do, Yeah, they were all yellow.

Hello, I`m in Da hood again.
Pean tõdema, et mul oli üleeile kohutavalt meeldiv vestlus. Sain tõestust, et kõik ei olegi nii lootusetu kui esmapilgul tunduda võib. On ka palju toredat ja meeldivat, ka inimestes. Sain ka suure-suure-SUURE karukalli ja siirad südameset tulnud sõnad. See oli ootamatult meeldiv üllatus. Aitäh! :)
 Ma olen nii hea lapselaps, käisin vanaemal külas ja onudel ka. Ma olen õnnelik inimene, mul on nii hea vanaema ja kõige paremad onud! Vanama nägi ka lõpuks mu punase pea ära ja talle väga meeldis :) Kes tuleb mulle veel ütlema, et vanad inimesed ei mõista tänapäeva moodi ega noori?! Minu grämpsi kohta see ei käi. Hmm, ma vist võiks mingi plönn näos ka tema juurde minna ja ta reaktsioon oleks miskit sellist: "Liisu, mis huvitav jumpstükk see sul seal on? :)" Ta on hea ja siiras inimene, vb sealt mul see empaatia tulebki.
  Mis eilset puudutab siis minu pool oli räige pidu. PIDU!PIDU!PIDU!! juhheii. Oli väga muhe. Mõni düüd tegi nalja ka ja värki. Hmm, ja vist näidati oma džentelmen`i poolt? Mis see ka polnud, see oli nii armas. Eeem, tahad istuda? Boom šaaa, võta minu tool. Tahad seda? Booom šaaa, kohe saad. Oh, on tore kui keegi ka pisidetaile märkab ja oskab õigeid sõnu õigel ajal öelda. 
 Aaa, see ka, et mina ja lapsed, ülim kombo ever. Lapsed käisid külas, kõik oli chill, kuni selle hetkeni, mil nad paberi pärast kaklema läksid ja siis kaklesid veel minu pärast. eeem, ma pole kellegi oma aga nad ei saanud sellest hästi vist aru. Oh, neid lapsi küll. Ei no, gotta love me XD
  Ka mina olen see tore inimene, kes sööb nüüd kolm nädalat pelmeene! XD I love my life, tegelikult pole mu elul üldse miskit häda.  Kõik on CHILL, lihtsalt ülim chill. Pelmeene söön sellepärast, et mu msn paneb näkku, lihtsalt tuimalt. Me ei suuda ühist keelt leida. Ei tea kas viga on minus v temas? Aga mulle see igatahes ei meeldi. Pean vist oma IT-semuga rääkima. Hmm, ei tea kas talun ta pooletunnist naeru?! :D Ohh, ma kujutan seda liigagi hästi ette. "Liisu, kuhu sa nüüd vajutasid?hahahahahahahaha, Sa oled kõige andekam inimene, keda ma tean." Muidugi kõige parem on siis kui ta sõnu mulle tähtahaaval ütleb läbi naeru. Hmm, aga kas ma saan teda süüdistada? Vist mitte. Vähemalt saab ühe hea kõhutäie naerda, mis sest et minu arvelt.
Krissumon, mu kasukas, vaata homme saladusi! Tundub, et tuleb meie teemaõhtu, Juhhei!!
 Sellistel puhkudel on mu elu fantastiline, lihtsalt imeline. Kogu see pidev promo on end lõpuks ära tasunud. Kui veel meie kolm lemmikut oma jõud ühendaks ja trio teeks, oleks mu elu suisa täiuslik! Kuhu ma oma soovidega pöörduma peaks? sest neid on mul veel, palju-palju-palju ;)
  Teate mida ma veel soovin? Lisaks maailama rahule? Liisumon soovib, et oleks juba talv, et oleks lumi maas ja kogu see jõulueelne mõnus rahutunne. Ning jõulueelne ärevus. Kas see on väga imelik soov? tegelikult vist mitte. Kuigu mu soovid on seinast seina, sest pärast jõule ma soovin kohe suve :DD How random is that? et siis jõulud-suvi-MINU sünnipäev-suvi-JÕULUD. aa, ja uus aasta on ka muhe, saab enda jaoks uus eesmärke ja lubadusi seada, aga kas selleks, et oma elu muuta on tõesti uut aastat vaja?! :O See on asi millest ma aru ei saa. Ei saa, ega pole saanud ja vist ei hakka ka aru saama. No, tegelikult puht inimlikult ma isegi mõistan seda, kõik tahavad uude aastasse parema inimesena minna. Aga mulle meeldib paremini mõte: Ole parem inimene kui olid eile ning homme parem kui olid täna. Tean, et see kõik on tilk merre, aga siiski.
  Miks meie ühiskond soosib lahterdamist? Miks meile seatakse piiranguid ja reegleid, mida meil vaja pole? Mina olen inimene! Ma ei tea kes teie olete.  Tänapäeva ühiskonnas ei tohiks seda enam olla. Oled see, kes ise vaid olla tahad. Kuid eelkõige oled INIMENE, seega käitu ka inimlikult. Sest päeva lõpuks oleme ikka kõik üks. Üks inimkond.
 Ma võin olla naiivne, aga ma siiralt usun, et kõik halb, mis me teistele teeme tuleb meile endale lõpuks tagasi.
   Etsiis, homme kooli?! Ei jõua ära oodata. Hmm, tähelepanekud ja asjad, mida ma koolis see õppeaasta olen õppiunud on väga mõtlema panevad olnud. Aga eelkõige on see olnud närvesööv ja energiat raiskav, pole siiani oma unegraafikut korda saanud. Kõik need magamata ööd, lihtsalt mõeldes ja analüüsides. Öeldakse, et keskool on elu peaproov aga need katsumused, mis mul koolis on ja on olnud, ei tule küll mu edasises elus mitte kunagi mu teele. Jutt on inimestest, kui keegi veel aru ei saanud. Lihtsalt olge head ja mõnusad ja kõik ongi hea, pole ju mingit mõttetut draamat vaja! :)



Tänaseks on küll kõik! ;)
Head Ööd!
Liisumon :)
XoXo

No comments:

Post a Comment