Thursday, May 31, 2012

Let's just say that it's that way and it's been fun, and it's all done

 Hei Hei.
Kas tõesti on juba peaaegu päris suvi? 
    Olen olnud nii tegus ja oma rüperaali vaid kaugelt näinud, sest lihtsalt pole mahti interneti avarustes chillida. Õpin geod ja tunnen, kuidas ma iga sekundiga aina targemaks saan, Wuhhuuu. Armastan geod juba nii palju, et Kristeli atlast lehitseda oli ääretult huvitav, päriselt. Sama huvitav kui üle bussi küsida kui palju rahvast kuskil elab, algus oli paljulubav aga siis see vajus ära ja ma olin omaette, lummatud.
   Mul on mingi teema. Me kõik oleme ju vaadanud ja uurinud oma käejooni, eks?! No, nii ka mina. Olen seda kätt ja neid jooni nii palju uurnud aga ma ei saa aru, miks mul on jooned, mida olla ei tohiks? Samas kas tegelikult saab käejoontelt tulevikku ennustada ja minevikku meenutada? Samas kui nii võtta siis käejooned muutuvad aastatega... Vb mulle lihtsalt meeldib liiga palju igast jama uskuda. Müstika.
   Ma tahaks miskit südamelt ära saada. Long story cut short. Nägin üks hommik lambist  meest ja kolme koera, neist kaks olid väiksed ja armsad. Kristel neid ei näinud ja väidab, et seal ei olnud kedagi. Nüüd ma ei teagi, kas seal olid mingid koerad v mitte?! Is it really all in my head? O.O Aitäh, ei hakanud kergem.
   Kui ma usun inimeste headusesse, kas see võib siis ka tõsi olla ja täide minna? Samas kas see poleks mitte vales elamine? Ma usun kõike, mis mu ümber on aga palju sellest reaalne on? Ma võin ju mõelda inimesed paremaks ja huvitavamaks aga kui päeva lõpus ma ise tean kui vale see kõik on. Mulle meeldib end petta. On võimatu näha olematut ja seletamatut.
 Kuidas keegi julgeb mulle väita, et vabadus on illusioon? ülim meelepete. Ainuke tõeline usk, mis mul on ja seegi osutub võimatuks missiooniks. Kas siis inimne ei olegi nii vaba, kui vabaks end mõtleb? Vabadusel ja vabadusel on vahe. On ju vahe, kas ma kannan taskus kivikesi v kivasi. Ning must südametunnistus võib olla raskem kui kivisi taskus kanda. Mis sinul taskus on?
  "Kui nüüd korra maskid eest võtta siis võime näha, et me  sisemus on inetu.  Kõik, mis on olnud ilus on asendunud. Millegagi, mis on võõras ning võtab juhtimise meilt  üle. Me ei tea, kes me oleme enam, me ei tunne end ära kui peeglisse vaatame. Vaadates maapinda me jalge all ei tunne seda ära, sest see on koht, kus me varem olnud pole. Me ei tea kus oleme olnud ja kuhu jõuame, me ei tea, mis meie missioon on. Me teame vaid, et peame elama olevikus. Meie teod on valed ja sõnad mõtlemetult alandavad. Kui keegi jääb plaanitust kauemaks  ja kodeerib meid lahti, mõistavad nad kui inetud me tegelikult oleme ja kui viletsalt end maskeerime.


Elas kord üks muinasjutt, see muinasjutt sai läbi.
Liisumon :)
XoXo


  

1 comment:

  1. Tähelepanu !!!

    minu nimi on Mavis Carlos, i esindaja Aiico kindlustus laenu laenuandja äriühing Brasiilias, anname välja laenu 2% huvitatud määra, kui olete huvitatud võtke see e-post: (maviscalos_laen_laenamine@outlook.com) nüüd oma laenu üleandmine kohe. võite meiega ühendust võtta ka selle vandeadvokaat e-post: amaah.credit.offer@gmail.com ka. meie firma on kunagi valmis üle mingi summa teile alates 5000 € kuni 100.000.000 euro mõni teie projekti oleme kunagi valmis krediidi teid periood 1 või 2 nädal tehing.

    Attention !!!

    my name is Mavis Carlos, i representative of Aiico insurance loan lending company in Brazil, we give out loan at 2% interested rate, if you are interested kindly contact this email:(maviscalos_laen_laenamine@outlook.com)now for your loan transfer immediately. you can also contact us on this barrister email:amaah.credit.offer@gmail.com also. our company are ever ready to transfer any amount to you starting from 5000 euro to 100.000.000 euro for any of your project, we are ever ready to credit you in an period of 1 or 2 week transaction.

    ReplyDelete