Saturday, May 5, 2012

Keep on dreaming boy, cause when you stop dreamin' it's time to die

   Sulle, kes sa seda väidetavalt kunstas loed! Ühesõnaga see oli see lause, millega ma pidin oma tänast postitust alustama. Jätan oma nutuklubi ja edasi liigun palju huvitavamatel teemadel ja lihvin oma huumorisoont, sest muidu see ainuke hea minus läheb ka umbe ja seda ma ju ometigi ei taha.
  Eile oli muhe ja tavapärane õhtu Krissuga koos. No lihtsalt kaks inimest, keda ei tohi kokku lasta :D Või on viga tõesti minus? Toon inimeste huvitavad jooned välja?  Niisiis, chillisime ringi ja ajasime hullu. Ja kui ma ütlen hullu, oh well, no ikka tõsiselt hullu. Milleni me jõudsime? Selleni, et UFO-d on meile kiibid paigaldanud v siis oleme lihtsalt kuu pealt kukkunud. Kiikusime ja mõni hull tegi oma leivanumbrit aka Loree-EEEEEEE-eee-ni XD. Wuhhuu.,ma tõsiselt plaanin Kristelit tsirkusesse saata ja need imellikud hääled teisest dimensioonist. Kas kurjav vaimud ja deemonid tõesti üritavad mulle mingit sõnumit saata? :O
   Loomulikult pidasime mõttetalguid ja arutasime globaalsetel teemadel. Tekkis küsimus: "Miks on indiaanimajas see PULK?" Hahah, lihtsalt väga halb kui omad elavat fantaasiat. Pakkusin välja valikuvariandid: a) väikesed mehed teevad seal strippi b) Või see on lihtsalt toestuseks nii nagu ma ütlesin c)It``s all in her head d) ufode peastaap.
  Rääkides düüdidest siis pettusin juba jälla. Lähed pooli , kõik on chill aga ootad järtsas 10 minutit. wtf? Poodi tuleb enamvähem normaalne mees, pead teda normaalseks hetkeni, mil tuleb järtsa 2 bocki pudelit käes. Cancel! Niisiis kutid, ideaalsus on midagi palju vähemat kui võiks arvata.
   Kuna ma nii imelik olen siis ootan suve, et saaksin minna Saaremaale. Küsite ehk miks? No, põhjusi on mitmeid. Aga nimelt mu vanatädi naabrimehel on lambad. Wuuhuu, no ja mul oleks ühte lammast koju vaja. Ma räägi praegu täiesti tõsiselt. Kuigi arvan, et põruksi korralikult lamba kodustamisel :/ Niisiis suvel lähen saarele lambakarjuseks ! :)
  See lammaste jutt tuletas mulle meelde väga kummalise episoodi Maximas. Niisiis Krissu ja mina chillime ringi, kõik oli muhe. Järsku kuulsime väga kummalist juttu. Mingi mees rääkis poes, kuidas ta 30(?) last kesapõllul ringi jooksevad. Ma pidin suurest naerust otsad andma :D Ma siiralt loodan, et jutt oli tema koduloomadest ja eeldatavasti lammastest.
  Rääkimist väärib ka mu kummaline armastus võtmete vastu. Ehksiis alati kui ma pean Kristeli automobiliuksed lahti tegema olen ma hipster :D Miks teha uksed lathti selleks mõeldud autovõtmega kui seda võib proovida ka vetsu/koduvõtmega? Hahah, äkki ma oleks pidanud paari võlusõna kasutama? Ehk proovin järgmine kord. Kuigi väga epic vaatepilt oleks kui keegi üritaks autouksi lukku panna ja avada võlukepi ja võlusõnadega :D Simm-sara-pimm autouksed lukku/lahti 123. I dare you! :D
 


Nonii, Lillekesed, tänaseks kõik!
Liisumon :)
XoXo

1 comment:

  1. Tähelepanu !!!

    minu nimi on Mavis Carlos, i esindaja Aiico kindlustus laenu laenuandja äriühing Brasiilias, anname välja laenu 2% huvitatud määra, kui olete huvitatud võtke see e-post: (maviscalos_laen_laenamine@outlook.com) nüüd oma laenu üleandmine kohe. võite meiega ühendust võtta ka selle vandeadvokaat e-post: amaah.credit.offer@gmail.com ka. meie firma on kunagi valmis üle mingi summa teile alates 5000 € kuni 100.000.000 euro mõni teie projekti oleme kunagi valmis krediidi teid periood 1 või 2 nädal tehing.

    Attention !!!

    my name is Mavis Carlos, i representative of Aiico insurance loan lending company in Brazil, we give out loan at 2% interested rate, if you are interested kindly contact this email:(maviscalos_laen_laenamine@outlook.com)now for your loan transfer immediately. you can also contact us on this barrister email:amaah.credit.offer@gmail.com also. our company are ever ready to transfer any amount to you starting from 5000 euro to 100.000.000 euro for any of your project, we are ever ready to credit you in an period of 1 or 2 week transaction.

    ReplyDelete