Sunday, March 4, 2012

Bring it down To the ground I'm unchained Not a slave.

  Ma siin mõtlesin, et peaks oma postitusi järjepidevamalt tegema ning see pole vabandus, et mul aega kunagi pole. Pean leidma, ei jää muud üle. Ning kui kahe nädala jooksul vaid korra kirjutada siis unustan kõik eredad asjad ära. Sorry, mu ajukuju on kuup ;)
   Mul on kiire kiire kiire kiire olnud ning nüüd suren väsimusse... Loomeinimese jaoks poleks mitte midagi igavamat kui surra väsimusse. Reaalselt. See pole mingi tase. Keeraks ära ja ajaks hullu, ajaks inimesi kaikaga taga, saeks kõrva küljest ja ajaks iba, vot see oleks juba tase. Okei, okei, aga mõte loeb.
  Minu lemmik/parimONU rääkis mulle väga huvitava loo, ehk läheb õnneks ja siis jagan ka teistega. Mulle see sobiks! Mu elu võib vahel ikka nii hea olla. Mulle nii meeldivad sellised üllatused ;) Üldsegi on mul nii muhe onu :)
  Mu sõbrad on ikka kummalised, kes tahab suhtenõu, kes küsib mida tahan, mida soovin ja mõni tahab KÕIKE. Bloody hell. Ma olen juba nagu tühjaks pigistatud sidrun. Mul ei ole ju mitte midagi, enam. Kunagi oli kõik ja siis see kõik varises koost. Hääbus. Haihtus. Nüüd on mul vaid mu unistused ja lootus ja surematu võitleja hing. Nüüd peaks olema see hetk, kus mõni saab aru, et sõnad ei muuda midagi. Sõnad ei oma tähendust. Nii nagu ka ei oma tähtsust meie minevik v tulevik. Ainult olevik on see, mis meil veel on. Minevik on täis pettumust ja tulevik täis lootust ja olevik on reaalsus. Seega teeme nii, et minult ei küsi nõu ega mitte midagi. Lihtsalt olege vait. Mul ei ole selleks aega, praegu vähemalt mitte.
   Täna jagati mulle nii palju elutarkust ja muud tarkust.
"Pruunid silmad valetavad. Alati!"
"Tõelised mehed on maamehed. Tõelised mehed söövad sibulat."
Hahah, arst ei luba mindagi muud rääkida...
ning oli väga palju vasturääkimist oli ;D
  Teate, tõsi meeli, ma tahan piraat olla. Nii, muhe. Elad puu otsas lil chill & lil rum. Ohh, elu oleks lill. Okei, peaks kogu aeg seljatagust valvama aga muid nii lebo. Riided oli muhedamad. Elu ja olu ja absoluutselt kõik oli nii teistsugune. Yesssss, Jack Sparrow is my hero!! :D Mul on millegi pärast tunne, et minust ei saa piraati, miks mul nii kummalised soovid on?? Ma ise ka vahest mõtlen...
  
  
Tänaseks on kõik.
Ciao.
Liisumon :)
XoXo

 

1 comment:

  1. Tähelepanu !!!

    minu nimi on Mavis Carlos, i esindaja Aiico kindlustus laenu laenuandja äriühing Brasiilias, anname välja laenu 2% huvitatud määra, kui olete huvitatud võtke see e-post: (maviscalos_laen_laenamine@outlook.com) nüüd oma laenu üleandmine kohe. võite meiega ühendust võtta ka selle vandeadvokaat e-post: amaah.credit.offer@gmail.com ka. meie firma on kunagi valmis üle mingi summa teile alates 5000 € kuni 100.000.000 euro mõni teie projekti oleme kunagi valmis krediidi teid periood 1 või 2 nädal tehing.

    Attention !!!

    my name is Mavis Carlos, i representative of Aiico insurance loan lending company in Brazil, we give out loan at 2% interested rate, if you are interested kindly contact this email:(maviscalos_laen_laenamine@outlook.com)now for your loan transfer immediately. you can also contact us on this barrister email:amaah.credit.offer@gmail.com also. our company are ever ready to transfer any amount to you starting from 5000 euro to 100.000.000 euro for any of your project, we are ever ready to credit you in an period of 1 or 2 week transaction.

    ReplyDelete