Tuesday, February 28, 2012

Told myself that you were right for me but felt so lonely in your company

Hei Hei
 Olen ikka elus? Jah, olen küll. Tegemist on olnud palju ja kirjutamis tuhin haihtus. See ei olnud vabandus, et te teaks :D Lihtsalt kõrvalmärkus.
 Pühapäev oli lebo. Mul oli nii bittersweet hommik. Ärkasin 11:10. Yešššš, sain 11:11 soovida ent vend laulis teises toas täisest kõrist "NOSSA NOSSA..." Teeme, nii et te ei vihka mind aga see laul on lihtsalt kohutav. Ma olen lihtsalt aus. Ma ei saa aru miks see üldse kellelegi meeldida saab. Ilmselgelt on viga minus, as usual :D
  Mul on kõige paremad sÖberid!! Ning samaaegselt ka kõige kummalisemad.
  SEE BOHO MEES OLI NII LAHE!!! Ma lihtsalt pidin seda ütlema :D Ühesõnaga, koolis käis meil mingi mees oma isetehtud pillidega. Ülivinge lihtsalt. Ta oli nagu leiutajateküla Lotte ainult, et lahedam. Peab olema ju geenius, et sellise asja peale tulla. Jalgratta rattal poognaga mängida?? Ning olgem ausad, see kõlas elektrikitarri sarnaselt. Ohh, tahan ka ökobändi. Nagu ma aru sain siis paljudele ei meeldinud aga mulle küll väga meeldis. Isegi väike lootus tekkis, et võibolla on inimkond ikkagi päästetud ja see ongi võti kuidas tränaosmisuse vastu võidelda.  Müts maha!
  Oli sõbrapäev. Kõik oli chill. Kõik oli tore ja siiras. Ainult üks väike pisiasi, mis paneb hinge kriipima. Kas aastas on tõesti ainult üks päev, mil oma armastust ja hoolimist näitame? See ei tohiks nii ju olla. Iga päev peab hoolima. Väärtustama hetke. Ma võin öelda, et ma sain MAAILMA PARIMA kingi. Reaalselt, selle aasta kõige parem sõbrapäeva kink! Ma tänan lilleke :)) Iga mu päev on täis mõtteterakesi ;)
   Paar head mõtet on olnud, paar head tegu tehtud ja paar head asja öeldud. ´Üleüldse on nädal olnud helge ja hea.
ja nüüd kisub kiiva. Aga tuju on ikka mega, sest nii hull ikka ei ole. See lihtsalt paneb mõtlema. Igal teol on tagajärg. Mida halvem tegu seda karmim tagajärg ning see ei pruugi kohe ilmuda vaid nt paari aasta pärast.  Samas on ka ütlus, et ükski heategu ei jää karistamata. Teed head, saad sitaga vastu pead ja kasutatakse ära. Oled tuim ja ei huvitu, saad sõimata, et oled südametu. Aitad ja hoolid liiga palju- oled LIIGA hea inimene. Siin vist ei olegi võidu valemit. Aga vb on mul karmavõlg?
  Sõltuvus ja sõltumatus. Need kaks sõna on juba pikka aega kummitanud. Millest ma sõltun? v kellest? ja miks? Iseendast. Aga vahest võib ka sellega mööda panna.  Samas mitte keegi ei taha ju kellegi sõltuvus olla, see on vale. See ongi terve elu vales elamine. Me ei sõltu mitte kellestki ja kõik inimesed on asendatavad. Kahju, et kõik sellest aru ei saa. Alati leidub keegi, kes on parem.
"Be the change you want to see"
  Kuna ma olen nii uskumatult kummaline inimene siis mu sõberi loogika oli järgmine. Ma olen robot John. Kes kõike ja kõiki armastab. Ma olengi nii kodeeritud, et kõik oleks chill. Tänu minule T. ei olegi FOREVER ALONE. Don`t Worry, John still loves you. ja nii ma siis võrgutan siin kõiki. Ohh, aa, ja ma liigutan mägesi.
  Kus kohas ma elan??? Kus? Kuskil  Põhjanabal. Hommikul on külm ja tuisk. Lõunal on külm ja tuisk. Öösel on VEEEEL külmem ja torm. Väga leebe ilm. Keda küll peaks tänama, et meid sellise ilmaga karastatakse? Tahaks suve. v siis kuskil Aafrikas elada :D



Elas kord üks muinasjutt, see muinasjutt sai läbi.
Liisumon :)
XoXo

No comments:

Post a Comment