Friday, January 27, 2012

And start new when your heart is an empty room with walls of the deepest blue

  Privet! 
  Mina istun jälle haigen kodus. Üldse ei meeldi :/  Võite mulle postkasti mingit nänni ja kaarte jätta. Tõelistele sõberitele soovitaks muidugi marsimehe vitamiine suuremas koguses mulle osta. Noo, nii aasta jagu oleks paras :D
  Kuna mul nüüd nii palju aeg oli siis kompasin oma playlistis ja OhhhOoohoo, MIda kõike ma ka ei leidnud? Väga positiivne üllatus oli. Avastasin, et olen paljud lemmikud nii unarusse jätnud. Kahju. Ent seda suurem mu taasavastamise rõõm oli! The simple things in life! :)
  "Aga mul on tunne
    et naeravad mind

    paluks ju vabandust
    a ei tea 
   mille eest"

  See luuletus lihtsalt made my day! :)
  Mu Tipsu-Nupsu kirjeldas mulle mu tulevikku... tema orjana :D Mind ootab ikka tõeline orjapõlv ees. Olen pärisori nagu ta ütles. Tegelikult ta ütles ka seda, et hakkab mulle pidevalt kanasuppi tegema, ma nii haige kogu aeg olen ja ta jutust sai aru, et tal on mingi väga kindel plaan mind ülalpidama hakata kuna ma ikka NII haige olen :D Halvim, mis juhtuda võib on lihtsalt see, et mind aheldatakse radika külge. Mul on ikka nii vedanud oma hõumiga! AITÄH!! :)
Süda su pihta.
  12.12.12 on väidetav maailma lõpp eks? Well, mina seda jama ei usu. Aga ma tean, mis selle maailma hävitavad. Jedward VS Lady Gaga. No, mida? We are doomed! Kui üks on planeet ja teisel on  monstrumid... Aa, ja mainimata ei saa jätta ka Bieberit. Oh, ma lähen koopasse minema. Teadsite, et jedward tuled Eestisse? Ma ka alles täna kuulsin. Creepy :D 
   "Sa ei teinud end kunagi nähtavaks, ent olid alati minuga. Kuulasid mu hala ja teadsid täpselt, mida öelda. Tegid nägu, et ei kuula aga seda teravamalt kõrvu teritasid. Mäletasid igat öeldud sõna. Igat välja öeldut unistust, mis nii lapsikuna kõlas. Sa ei öelnud kunagi midagi liiast ja ei küsinud kunagi küsimusi. Lihtsalt olid olemas. Just see kõik tegigi sind kõige paremaks. Olid eriline.Vb olin mina see, kes jääda ei saanud. Vb ka mitte. Aga nüüd tunnen ju süüd. Ja ka õigusega. Sest nüüd oled mu lõputa õudus. Vb olen mina su viimastes tegudes süüdi. Aga sa ju ei küsinud kui viimase otsuse tegid..." # My little black cloud.
    Elu on ikka kummaline. Selline bittersweet. On palju head ja mõnda, mis nii väga hea pole. Looduslik tasakaal ehk? Aga kui poleks halba ei oskaks me hinnat seda, mis me elus hea on. Võtaksime seda liiga enesestmõistetatavana. Brr, olen ikka selline loogika vend :DD
   Iseenesest on mul super chill olla va see, et palavik on meeletu. Mul on kõige parem Tatiprits üldse! Ta on nii armas, et sööb õues lund... vb ta sööb kõik lume ära?? Ohh, kui armas see oleks. Ning ta vist kujutab, ette et on väike sülekoer :D Ent süda on tal tohutu suuuur.


 

Jutt loll, Tervitus imeline...
Liisumon :)
XoXo
     

No comments:

Post a Comment