Friday, July 22, 2011

praying on your knees and asking, trying, lying, dieing, crying and asking you for tomorrow

Mul pole mitte ühtki head vabandust kuidas end välja vabandada, seega ma jätan selle.

 Nii, mis põnevat on ka vahepeal juhtunud? mitte midagi, kõik on endist viisi, ei teagi kas see on hea või mitte. midagi vahepealset ehk? Mõttetalgud ja kohustuslikus voorus ka valgu tuurid ;) hea kombo, mulle meeldib nii. Mainimata ei saa jätta ka pargi kiikesi :DD Viimati sai seal mingi 3h kiigutud.
 Märksõnad sellest päevast:
*avar köök, kus muusikavideot filmida.
*lapsed ja küüned
*"O" täht
*sari minu elust
*operaator
*meie kummalised sõbrad
jne jne jne
Ühesõnaga tore oli, nö kvaliteetaeg.
  Agnese vääääga väääga vääääga tungival soovil. Üks päev  mängisime majadevahel "UKAT". Tuletasime lapsepõlve meelde vms, ma ei oska seda kommenteerida. No, imelikud oleme. Agnes sai pähe ka aga vähemalt oli lõbus. Mainiks selle ka ära, et me üldse ei teinud sohki ju :DDD
  Mõttetalgutest siis nii palju, milles ma järeldusele jõudsin...
-olen nõrk,
-Enamus inimesi, kes lubavad end muuta ei tee seda.
-Ära usu kõike, mida sulle räägitakse.
-Ära hellita liiga suuri ootusi ega lootusi teiste suhtes.
-Järgmine aasta on väidetav lõpp. WE`RE ALL DOOMED!
-Ära oleta liiga palju.
-Püüa aru saada, et kõik inimesed ei ole võimelised olema sallivad ega vabameelsed.
-Lepi, et maailm ei toimiks ilma Hea ja Kurja võrdse suhteta.
-Iseennast ei saa mitte kunagi ära petta.
   Miks on nii, et intelligentset juttu saab vaid vähestega rääkida? Nagu reaalselt ka. Ma ei taha teiega Lady GaGast või Videvikust või Dubstepist või Biiberist või mdea millest rääkida. Ma tahan reaalselt headest asjadest rääkida. Kõik on nii mainstream. On lahe olla sisutu ja kastisisese mõtlemisega ning teisi kopeerida?! Jah, te olete väga lahedad. Dahh, valus teema. Vähemalt on mul oma underground society, beat that :D
  Ma tahaks omale eriti epicut kodulooma. Nt, siili või kaelkirjakut või tiigrit. Haha, jahm, mul on imelikud soovid, ma tean. Mõned neist on isegi liiga teostatavad. Siia kuulub tegelikult ka see Öko-Liisu teema.

Nii, tänaseks kõik, ei viitsi rohkem mingit deep`i teemat ajada. Ma hakkan oma sarmi vist kaotama. Ma arvan, et ma lõpetan selle blogi pidamise nüüd ära. Mõjub laastavalt. Igatahes ma kaalun seda mõtet.

Have a nice day!
Liisu :)
XoXo


 

1 comment:

  1. Tähelepanu !!!

    minu nimi on Mavis Carlos, i esindaja Aiico kindlustus laenu laenuandja äriühing Brasiilias, anname välja laenu 2% huvitatud määra, kui olete huvitatud võtke see e-post: (maviscalos_laen_laenamine@outlook.com) nüüd oma laenu üleandmine kohe. võite meiega ühendust võtta ka selle vandeadvokaat e-post: amaah.credit.offer@gmail.com ka. meie firma on kunagi valmis üle mingi summa teile alates 5000 € kuni 100.000.000 euro mõni teie projekti oleme kunagi valmis krediidi teid periood 1 või 2 nädal tehing.

    Attention !!!

    my name is Mavis Carlos, i representative of Aiico insurance loan lending company in Brazil, we give out loan at 2% interested rate, if you are interested kindly contact this email:(maviscalos_laen_laenamine@outlook.com)now for your loan transfer immediately. you can also contact us on this barrister email:amaah.credit.offer@gmail.com also. our company are ever ready to transfer any amount to you starting from 5000 euro to 100.000.000 euro for any of your project, we are ever ready to credit you in an period of 1 or 2 week transaction.

    ReplyDelete