Thursday, July 28, 2011

I'm not like them But I can pretend, The sun is gone But I have a light, The day is done But I'm having fun.

  Ma olen nüüd siin siis mõelnud ja mõelnud ja mõelnud ja mõelnud ja veel rohkem mõelnud aga see kord mitte üle ;) Ning ma võtsin vastu otsuse, et ma ikkagi jätkan blogimist ja ei anna alla. Olen aus, mind veendi ümber, sest ma ise ei suutnud. Aitäh. Iga postitus on nüüd suure pühendusega Sulle, sest Sina kurvastasid kõige enam ja ma ei taha halb sõber olla ja loomulikult ma tahan, et Sulle jääkse see meelelahutus :)
  Peaks siin mingid rubriigid tekitama? :D
1#Supernatural:
Olen kogu aeg arvanud, et mul on üleloomulikud võimed ja olen surematu aga ma vist ikkagi ei ole. Mis võimetsesse puutub siis ma suudan vähemalt ühe inimese mõtteid lugeda. How cool is that? :D Me paneks vabalt kõik Aliase mängud kinni. Läheks Aliase MM`le?! vabalt.
See teeb mjääuu.
"konn, koer, pingviin. näh, mis see siis on??"...2 seki jäänud "MINA, MINA MINA...konn! :D" vot see oli valus.
Surematu pole sellepärast, et väärin oma "Bleeding man " nime ja heeling man`ist pole enam midagi alles :(  varsti jooksen verest tühjaks, mõnele see meeldiks :D Mitu liitrit verd on üldse inimese kehas? Väidetavalt ca 5L aga mul on küll rohkem. Im no Superman :(
2#Minuga ikka juhtub: ma ei ole kunagi mõelnud, et millal ja kuidas ma suren. Aga viimased päevad on mind mõtlema pannud ja olen aru saanud, et ma suren arvatavasti rolleri alla jäädes. Ei, see ei ole nali. Me siis La jalutame ja äkki tuleb kuskil oranž roller. Nad panid kraavi ja siis sõitsid meist mööda. Ma pole elu sees niimoodi kartnud ja naernud samaaegselt. Vähemalt oleks õnnelik surm olnud aga väga kummaline. Mõtlesime kõik senaariumid ka välja, no nii igakasjuhuks. Autodest ei hakka ma üldse rääkima, kõik lehvitavad ja sõidavad väga-väga hirmuäratavalt aeglaselt mööda. Meil on nii palju sõpru. Võtke järjekorda :DD
3#Blondiminutid: Kuidas see nüüd oligi... Üleküpsetatud biskviit on tegelikult tainas. Täna panin ka pange. Vasakule naljadest ei saa enam ammugi aru, mõtlen 10 minutit ja siis ka ei taipa :DD aga ma ei tahagi aru saada ja kopp-kopp naljadest ma ka aru ei saa. oh jah, nii minulik.
4#"Riputa omale telefon kaela, rsk":
Üks päev pidin Kristeliga kokku saama aga kahjuks ei jõudnud. Tüüp helistas täpselt siis kui ma Aksiga "Suurel ringil" olin metsa sees. Metsa sees, mitte võsas! :D  Lisaks kõigele muule helistas ta mulle mingi 4 korda aga ma ei kuulnud midagi :(( Ma vist olen halb sõber jah?! Ma kujutan ette kui kuri ta tegelikult oli, sest ta räägib mulle kogu aeg kuidas ma pean telefoni kaela riputama vms. Aga ma ei suuda ju :( Dahh, riputage mulle kõik asjad kaela vb siis olen kõigile "levis". Jah, see on vist ainuke võimalus.
5# Krampp:
S&M; S&M
6# Liisumon on räige pussy:
Jah, ma tunnistan ma olen pussy. Aga mis ma teha saan? mitte midagi.
Kes oli öösel see düüd, kes paanitses täie raha eest? aravas, et tuleb maailma lõpp? peksis ns segast? Sõnumineeris Kristeliga mdea kui mitu korda? ehitas kindluse? avastas, et esik on ainuke koht, kus pole aknaid? oli terve öö üleval? emotses? avastas paar head lugu ja sai kogu öö mõelda? ja lõpuks jooksis omadega ummikusse? ja kelle foobia on vist süvenemas?
Jahm, jutt on minust. Poleks arvanud?! mõelge uuesti.
Aga noh, see sõnumineerimine oli küll epic. ma vist ahistasin kõiki oma tuttavaid?! :(
"Hei hei, Liisumon kardab paaniliselt. Õnneks ehitasin omale kindluse ja nüüd ma siin NS, kuulan teki all muusikat; ruloo on juba ammu alla tõmmatud. mis ise teed? :`D  Ps.These are my happy tears."
"Oh sind küll. aga normaalsed inimesed püüavad magama jääda. Niiet, ma suht ns siin üritan magada vms. Jajah, :D"
"Ööd"
Jah, ma parem ei kommenteeri. Siia listi saaks veel paar asja kirjutada aga ma ei tee seda.
7# Miks te teete mulle nii??:
Mina olen siis üksi kodus, ilgem chill käib ja hakkas jälle müsistama, i freaked out :(  Ma olin reaalselt üksi kodus. Mõtlesin, et helistan emale aga siis tuli meelde, et"oot, tal oleks see liiga naljkas" ja ma ei pakkunud ta seda lõbu. Isegi mu oma ema naerab mu üle ja Kristelist ei räägi ma üldse :DD
Ja siis tuli mu muhe vend koju ja arvas, et nüüd oleks päris lahe nina veristama hakata. Ema Tereesa nagu ma olen, aga düüdil on minust rohkem verd :O That was a suprise! Ning siis kiitis takka:
"Mul polegi ammu nimast verd tulnud :DDD"
Ma olen nagu"Mis sul viga on????"
Gossh, ma mõtesin, et jookseb verest tühjaks vms aga õnneks mitte ja ta oli ise vääga õnnelik. Creepy.

Ning miks te minuga kelle öö õue ei tule kui mul ilgem mase on?? Ise tahad veel sõber olla -.-
7# Nii juhtub siis kui mind hülgad:D:
Kui mu hülgad saad kaasa paduvihma ja äikesetormid. Loodusjõu vastu juba ei saa.
Täna oli siis veits teistmoodi postitus aga võite arvata, et ma liialdasin. Üldsegi mitte ja pigem jätsin just pool kirjutamata.
Järgmine kord on ehk midagi paremat, never know.
Aga mul on selline evil palaan, et Ma tahaks omale kassi.Hehhe, Me and my Mighty plan. Söön teid kõiki nüüd kodust välja :D Olge nii armsad ja pakkuge mulle kassi! And I will love u forever. Kirjutade, joonistage, saatke sõnum või helistage.
  Üks asi piinab mind veel ja ma kardan, et see piinab mind veel kaua ja jääbki kummitama. Mis teil kõigil viga on??? Te ei näe ega kuule, elate kuskil omas mullis. Tahate, et teiega arvestatakse aga ise ei arvesta. Tahate rahu aga ise korraldate kaost. Tahate ausust, aga vott nimme kuulete valesi, isegi see vale on liiga ebamäärane. Tahate aega aga hoopis raiskate seda. Te halate ja halate aga kahjuks valede asjade pärast. Te halvustate liiga palju ega näe oma enda vigu. Mul puudub igasugune austus inimeste suhtes, kes kogu aeg kõike ja kõiki kommenteerivad; "Nägid mis tal seljas on? omg, sa ta soengut nägid?"Bläblä bläää; oh jahh, osta omale elu. Sul ei ole mingit õigust kedagi hinnata ja veel vähem on sul õigust ta üle kohut pidada. Sa pole inimlik teiste suhtes, sa ei märka seda hingematvat omapära mida erinevus toob. Olete valelikud ja rumalad. Kõige hullem on see, et te ei tahagi muutuda. Ilmselgelt olete kõige sellega rahul. Palju õnne teile.
***
Peace&Fireworks!
Liisu(mon):)
XoXo

1 comment:

  1. Tähelepanu !!!

    minu nimi on Mavis Carlos, i esindaja Aiico kindlustus laenu laenuandja äriühing Brasiilias, anname välja laenu 2% huvitatud määra, kui olete huvitatud võtke see e-post: (maviscalos_laen_laenamine@outlook.com) nüüd oma laenu üleandmine kohe. võite meiega ühendust võtta ka selle vandeadvokaat e-post: amaah.credit.offer@gmail.com ka. meie firma on kunagi valmis üle mingi summa teile alates 5000 € kuni 100.000.000 euro mõni teie projekti oleme kunagi valmis krediidi teid periood 1 või 2 nädal tehing.

    Attention !!!

    my name is Mavis Carlos, i representative of Aiico insurance loan lending company in Brazil, we give out loan at 2% interested rate, if you are interested kindly contact this email:(maviscalos_laen_laenamine@outlook.com)now for your loan transfer immediately. you can also contact us on this barrister email:amaah.credit.offer@gmail.com also. our company are ever ready to transfer any amount to you starting from 5000 euro to 100.000.000 euro for any of your project, we are ever ready to credit you in an period of 1 or 2 week transaction.

    ReplyDelete